اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان، همزمان با کنگره ملی شهدا برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در این اردو خدمات تخصصی پزشکی، دندان‌پزشکی، آموزش بهداشت، مامایی و فرهنگی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۱۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حسن کریم رحیمی،اظهار داشت: گروه جهادی شهید کاوه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردوی جهادی، درمانی و بهداشتی در منطقه بشاگرد در تاریخ 5 و 6 دی‌ماه هم‌زمان با کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان برگزار کرد.

وی ادامه داد: این گروه جهادی که در روستای بلبل آباد مستقر شده است به ارائه روزانه 100 نفر خدمات دندان‌پزشکی، 200 نفر خدمات پزشکی عمومی، 50 نفر خدمات تخصصی جراحی و 50 نفر خدمات تخصصی اطفال مشغول است و یک گروه سیار نیز در منطقه گافر بشاگرد در حال خدمت‌رسانی است و داروهای موردنیاز به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.
کریم رحیمی افزود: 5 جراح عمومی، 1 متخصص اطفال و 2 پزشک عمومی به همراه 10 دانشجوی دندان‌پزشکی، 5 دانشجو پزشکی، 10 دانشجوی پرستاری و 5 دانشجوی بهداشت کادر خدمات تخصصی اردو را تشکیل می‌دهند.
وی تصریح کرد: در این اردو علاوه بر خدمات تخصصی پزشکی، دندان‌پزشکی، آموزش بهداشت و مامایی فعالیت‌های فرهنگی ویژه کودکان طراحی و اجراشده است و بسته‌های بهداشت شخصی از جمله لیوان، مسواک و شامپو برای رده سنی کودکان در نظر گرفته‌شده است.
مسئول بسیج دانشجویی ضمن اشاره به برگزاری هم‌زمان اردو با کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان اظهار داشت: دانشجویان به نیابت از شهدای استان با خانواده شهیدان محمد و علی زارعی دیدار کردند و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار