جامعه روحانیت استان البرز به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۲۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش سرویس بسیج طلاب خبرگزاری بسیج از کرج ، جامعه روحانیت استان البرز به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد.در بخشی از این  بیانیه آمده است:

بیانیه جامعه روحانیت استان البرز به مناسبت 9 دی

تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی مشحون از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایتمدار نقش بسته است از آغازین روز حرکت مقدس امام در سال ۴۲ و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا و دوران غرور آفرین دفاع مقدس و دسترسی به دانش هسته ایی و پیشرفت های عظیم صنایع دفاعی و غیره می توان نام برد.

حماسه ی ۹ دی در این میان نماد پاییداری بر ارزش ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس اموز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

روز تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار ملت انقلابی شکوه و جلوه های زیبایی همایش اقتدار و میثاق عهدو پیمان با ولایت و روز مایوس شدن سران استکبار و صهیونیسم جهانی و روز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران است ، روز ۹ دی ۲۲ بهمن دیگر در تارک نظام اسلامی و برگ زرین جمهوری اسلامی است.

درود خدا بر ملتی باد که با بصیرت انقلابی خود ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و با پیروی از حسین زمان خود طومار فتنه فتنگران را در هم پیچید.

ما جامعه روحانیت مبارز استان البرز ضمن قدرانی از مردم فهیم، و بصیر، انقلابی بار دیگر با محکوم کردن فتنه گران و آشوب کنندگان و اعلام وفاداری به ارمان های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد از رهبری حکیمانه ی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با دوشادوش مردم در صحنه خواهیم بود.

 

جامعه روحانیت مبارز استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها