معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، هزار و ۴۲۰قلم لوازم ضروری زندگی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۲۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد پایان  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین لوازم ضروری زندگی به‌خصوص برای مددجویان ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارد که در همین راستا این نهاد بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از خانواده‌های تحت حمایت، اقدام به تهیه و توزیع یک هزار و ۴۲۰ قلم لوازم ضروری زندگی نموده است.

پایان با اعلام این مطلب که حدود یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان از اعتبارات این نهاد برای تهیه و توزیع لوازم ضروری زندگی بین خانوارهای تحت حمایت طی امسال هزینه شده است، بیان کرد: این وسایل از تولیدات داخلی و شامل فرش و موکت، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرمکن و پنکه بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: در حال حاضر ۹۰ هزار و ۴۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند که ۴۰ هزار و ۳۹۰ خانوار از آن‌ها در مناطق محروم زندگی می‌کنند و از کلیه خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی گفت: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است و افزود: بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به‌منظور تأمین نیازهای ضروری کلیه خانوارهای تحت حمایت، نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر خیران جهت هم افرایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها داریم و امید است با توجه هر چه بیشتر مسئولان بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری این اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

ارسال نظرات