خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خبر داد
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از احداث سه مدرسه جدید در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس مصطفوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این مدارس به صورت 9 کلاسه و 12 کلاسه از محل منابع و درآمد های شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و تا شهریور سال آینده تحویل آموزش و پرورش می شود.

وی تعداد جمعیت دانش آموزی این منطقه را حدود 18 هزار نفر عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در این مدت توجه ویژه به مسائل آموزشی بوده از این رو توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی را به جد پیگیر هستیم.

مصطفوی ادامه داد: در همین راستا سه واحد مدرسه شامل مدرسه شهید نومی گلزار در فاز۴ ، مدرسه غدیر محله ۱۳۲۵ در فاز۳ و مدرسه فردوسی محله ۱۳۲۳ در فاز۳ نیز شهریور ماه سالجاری توسط شرکت عمران سهند در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، اظهار کرد: در راستای توسعه برنامه های فرهنگی ساخت یک واحد فرهنگسرای مدرن شامل کتابخانه بزرگ و ..‌.نیز در فاز دو شهر جدید سهند در دست اقدام است.

مصطفوی، ساخت دو مسجد در شهر جدید سهند را نیز یادآور شد و گفت: ساخت این مساجد در فاز ۲ و فاز ۳آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم دهه فجر امسال یکی از مساجد را افتتاح و در اختیار مردم فهیم و فرهنگ مدار سهند قرار دهیم.

وی، توسعه فضای سبز را نیز در این شهر مورد تاکید قرار داد و گفت: طی سال گذشته تلاش کردیم در حد امکان از فضاهای موجود مجتمع ها به عنوان فضاهای سبزاستفاده کنیم و خواسته همشهریان مبنی بر افزایش فضای سبز را جبران کنیم.

وی راه اندازی مجموعه هشت بهشت به عنوان تفرجگاه جنگلی در این شهر را یادآور شد و گفت: در این مجموعه، مدرسه تنیس، مدرسه اسب سواری ، دوچرخه سواری ، زمین فوتبال و ... آماده خدمت رسانی به همشهریان است.

 شهر جدید سهند با بیش از 150 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرهای پر جمعیت استان شناخته می شود.

ارسال نظرات