دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این روز همانند روز قدس و ۲۲ بهمن ماه یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است که برای ما بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۳۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نشست بصیرتی در هریس، 9 دی را نمونه‌ای از قدرت اجتماعی کشور دانست و ادامه داد: این روز بروز و تبلور قدرت کامل اجتماعی کشور ما است.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نشست بصیرتی در شهرستان هریس از ۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این روز همانند روز قدس و ۲۲ بهمن ماه یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است که برای ما بسیار ارزشمند است.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی و ماندگار یوم ا... نهم دی بی‌شک از بی‌نظیرترین حرکت خودجوش مردمی همراه با بصیرت عاشورایی و ولایتمداری مثال‌زدنی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی به‌منظور حفظ وحدت و حراست از اسلام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های این نظام قدرتمند هست و این حماسه فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و ولایتمداری همراه با غیرت دینی و انقلابی در صفحه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی و ایجاد فتنه‌های داخلی در نظام ما توسط نظام سلطه همواره ادامه دارد، گفت:  مهم‌ترین راهکار توفیق در برابر فتنه‌ها، اتحاد حول محور ولایت است.

وی به جریانات سیاسی درون کشور هم اشاره ای کرد و گفت: بعضی‌ها در بعضی از احزاب می خواهند نان را به نرخ روز بخورند و دنبال این نیستند که منشور احزاب به نتیجه برسد.

امیر اسماعیلی اظهار کرد: حزب و احزاب منشوری دارندو منشورشان در آخر مثل سلام نماز یک نتیجه باید بدهد و آن تقویت سیاسی جامعه است .

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا فرمودند که احزاب سیاسی موجب حیات جامعه و شکوفایی افکار می‌شود، گفت: این در صورتی است که برابر قانون عمل کنند نه اینکه همدیگر را و اشخاص را تخریب کنند و موجب التهاب جامعه شود.

وی گفت: اتفاقاتی که در سال ۸۸ و سال۹۶ و امسال افتاد پیش از اینکه دشمن ایجاد التهاب و شانتاژ کند بعضی از آدم هایی که نویسنده بودند و قلم می‌زدند در بعضی از رسانه‌ها و منتسب به بعضی از احزاب بودند جامعه را ملتهب کردند.

اسماعیلی با اشاره به قدرت نمایی کشور بخصوص جوانان ما در مقابل شناورها و هواپیماهای سایر کشورها بخصوص آمریکا در طول چند سال اخیر، گفت: این جوانان باعث شدند جنگی رخ ندهد و باید گفت در بحث حفاظت از امنیت هوا، زمین و دریا، نیروهای سپاه و ارتش و ناجا با یکدیگر رقابت همراه با رفاقت دارند.

مشاور فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه باید به جوانان نسل سوم و چهار انقلاب اعتماد کرد و به آنان پست های مهم را سپرد، خاطرنشان کرد: حضرت آقا بر جوانگرایی تاکید دارند .

وی با تاکید بر اینکه پا به سن گذاشته ها باید به جوان‌ها میدان بدهند، گفت: باید خط اول و دوم را جوان کنیم تا شاهد رونق و پیشرفت کشور باشیم.

ارسال نظرات