مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تاکنون هیچ مسوول و استانی برای راه اندازی قرارگاه فرهنگی برنامه‌ریزی نکرده است، حال آنکه این موضوع یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۷۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی بصیرتی حماسه 9 دی که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از مسوولان در هیچ استانی برای راه اندازی قرارگاه فرهنگی برنامه ریزی نکرده‌اند، حال آنکه اقدام در این زمینه یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه کشور عربستان برای پیشبرد اهداف خود لشکر سایبری راه انداخته است ولی جای سوال وجود دارد که آیا به این مهم در کشور ما بها داده شده است؟، اضافه کرد: در کشور گاه می‌بینیم که نه‌تنها رسانه‌های مجازی با یکدیگر متحد نیستند بلکه علیه هم نیز کار می‌کنند حال آنکه باید در مواجهه با دشمن واحد باید یکپارچه باشند؛ رسانه‌ها باید مطالبه‌گر و تاثیرگذار باشند.

این مسوول موقعیت‌شناسی و اراده فولادین را الزامات دشمن‌شناسی در برهه کنونی دانست و خاطرنشان کرد: فشار حداکثری به ایران بدون جنگ و خون‌ریزی، راه اندازی ائتلاف برای محاصره دریایی ایران، عملیات روانی علیه ملت و ائتلاف ققنوس با محوریت رضا پهلوی، چهار راهبرد دشمن در چند سال اخیر برای ضربه زدن به ایران بودند که همه آنها با شکست مواجه شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه در 40 سال گذشته با انواع شیطنت، تهدید و تحریم دشمن روبه رو بودیم، اضافه کرد: اما همه این تهدیدها با تدابیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت بزرگ ایران در نطفه خفه شد.

وی روحیه جهادی، انقلابی‌گری و امیدآفرینی در جامعه را ضروری دانست و گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌‌های مختلف دستاوردهای زیادی داشتیم، که برای تداوم و تقویت این رویه، باید ملت‌مان از چنین روحیه قوی برخوردار باشند.

به افرادی که در بحبوحه جنگ امام را تنها نگذاشتند باید رای داد

سرایی با اظهار اینکه ترامپ به دنبال مذاکره با ایران نبوده و سودای تسلیم ایران را در سر خود می‌پروراند، اظهار کرد: احتمال این وجود دارد که سایر کشورها در مذاکره با آمریکا دستاوردهایی داشته باشند ولی این موضوع برای ایران متصور نیست، چون آمریکا از روحیه جهادی و انقلابی ملت ما خشمگین است.

این مسوول با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید به افراد ولایتمدار و انقلابی رای دهیم، بیان کرد: کسانی که در هشت سال جنگ تحمیلی و در روزهای غربت و تنهایی حضرت امام، ایشان را تنها نگذاشتند و به جبهه‌ها شتافتند می‌توانند افراد مورد اعتمادی باشند.

وی به مقایسه اجمالی فتنه 88 و 98 پرداخت و ادامه داد: سوءاستفاده از نخبه‌ها و خواص بی‌بصیرت، تمرکز در پایتخت و کشیده شدن آن به مناطق مرفه تهران، تلاش برای نابودی نظام و تغییر ساختار آن ویژگی‌های فتنه 88 بود؛ تهییج طبقه کم‌برخوردار جامعه، کشاندن جنوب تهران به آشوب، استحاله نظام و اجبار به سازش و موج‌سواری در بین توده‌های ضعیف جامعه هم ویژگی‌های فتنه 98 بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان ضمن ابراز تاسف از اینکه روحیه اشرافی‌‌گری بین مسوولان نفوذ کرده است، اظهار کرد: همین که ورودی مصلی‌ها برای مسوولان و مردم متفاوت خود نشان از این دارد که بین مردم و دست‌اندرکاران شکاف عمیقی  وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات