خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال تاکنون 7977 فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت در استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۸۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، خالد سیار با اشاره به طرح های اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برای 1121 نفر کاریابی با بیمه تامین اجتماعی صورت گرفته و تعداد 4570 طرح خود اشتغالی جدید اجرا شده که در مجموع 7977 فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت در استان ایجاد گردیده است.

وی با بیان اینکه 2890 فرصت شغلی ایجاد شده در مناطق روستایی بوده، ادامه داد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی در 9 ماهه نخست سال ۹۸ حدود 149 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

سیار خاطر نشان کرد: دامپروری، کشاورزی، قالیبافی، صنایع دستی و مشاغل خدماتی از جمله گروه های شغلی ایجاد شده برای مددجویان بوده است.

وی افزود: کمیته امداد همواره یکی از دستگاه‌های برتر و تاثیرگذار در زمینه اشتغال‌زایی در استان بوده است و بخش مهمی از  فرصت شغلی در استان را تامین می کند.

سیار تاکید کرد: تقویت اقتصاد با اجرای طرح‌های اشتغال از اصلی‌ترین برنامه های کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مردم نیک اندیش استان می توانند حمایت های خود جهت طرح های اشتغالزایی مددجویان را از طریق شماره گیری کد #041*8877* با تلفن همراه خود واریز کنند.

ارسال نظرات