خبرهای داغ:
امام جمعه اصلاندوز:

نه دی، روز میثاق امت با ولایت و روز تجلی قدرت خداوند است

امام جمعه اصلاندوز گفت:حماسه نه دی،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجلی قدرت خداوند است.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۸۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به تحریمهای ظالمانه دشمنان و استکبار بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:به لطف خدا با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع داخلی و به برکت فعالیت فعالان اقتصادی می‌توانیم تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود:تحریم‌های دشمنان و تهدید‌های آنان در چهار دهه گذشته به ملت و به نظام اگر چه مشکلاتی را به وجود آورد، اما مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت، تحریم‌های دشمنان به فرصت تبدیل کردند.

امام جمعه اصلاندوز گفت:امروز ایران اسلامی با مدیریت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ملت با بصیر در دنیا به اقتدار و عظمت برسد.

حجت الاسلام اسدزاده با گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز حماسه ۹ دی گفت:روز نه دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجلی قدرت خداوند است که در این  روز مردم آگاه ایران سره را از ناسره تشخیص دادند و طرح دشمن برای براندازی انقلاب و نظام را خنثی كردند.

وی ۹ دی را باطل السحر فتنه دانست و تصریح کرد.امروز دغدغه و دسیسه دشمنان ضربه زدن به مردم و انقلاب است که با هوشیاری و آگاهی ملت ایران نقشه های شوم دشمنان خنثی شده است.

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:بر اساس قرآن و روایات اهل بیت، دشمن همیشه در صدد ضرر و زیان رساندن به مسلمانان است.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه مسئولان باید جدیت کنند تا مسئولان دچار اذیت نشوند افزود:امروز هم وظیفه مسئولان کشور در شرایطی به وجود آمده این است که باید به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

وی با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت:آن حضرت الگویی ماندگار از بصیرت زن مسلمان است.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه پرستاران به تأسی از حضرت زینب (س) اسوه صبر، شکیبایی، ایثار و از خود گذشتگی در جامعه هستند اظهار کرد: پرستاران با وجود فعالیت‌های شبانه‌روزی سخت و طاقت‌‎فرسا همواره کار خود را با عشق و علاقه انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار