ساعاتی پیش؛

پیکر خلبان شهید رحمانی در تبریز تشییع شد

پیکر شهید امیرسرتیپ دوم محمدرضا رحمانی، خلبان میگ ۲۹ حادثه دیده پایگاه هوایی شهید فکوری، روز شنبه با حضور مردم شهیدپرور و انقلابی تبریز در این شهر تشییع شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۸۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این آیین تشییع این شهید خلبان ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار به ارتشیان، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و بازماندگان شهید رحمانی، از وی به عنوان یکی از خلبانان شجاع و با تجربه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نام برد که این نیرو سالها از خدمات و تجارب وی استفاده کرد.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم اظهار داشت: اقتدار و صلابت امروز جمهوری اسلامی در عرصه های نظامی و دفاعی مرهون و مدیون خون پاک شهدایی است که جان خود را برای دفاع از حریم میهن اسلامی فدا کردند تا مردم در امنیت و آسایش زندگی کنند.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش همواره در طول سال های پس از انقلاب و حتی پیش از انقلاب در مسیر مردم و اسلامی حرکت کرده است، افزود: نمونه بارز این حرکت ها و تلاش های به ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و آن دیدار تاریخی پرسنل این نیرو با امام راحل و نیز حمله ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگنده نیروی هوایی یک روز پس از تجاوز ارتش بعثی به ایران در سال ۱۳۵۹ می باشد که رشادت ها و فداکاری های این نیرو نزد ملت ایران هرگز فراموش شدنی نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار