خبرهای داغ:
فرمانده بسیج عشایری اردبیل خبر داد،

برگزاری همایش بزرگ ۹ دی در اصلاندوز

فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز از برگزاری همایش بزرگ حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۹۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
 سرهنگ "حسین حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار بسیج عشایری ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت،از حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸،بعنوان سومین انقلاب مردم ایران اسلامی یاد کرد و افزود:حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات ملت ایران بود.

وی با اشاره به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان گفت:رهبر معظم انقلاب با اعتماد و امید به پیشرفت کشور به دست این نسل پر امید و پرانگیزه، به جوانان کشور به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بالفعل موجود برای رساندن کشور به قله‌های پیشرفت معنوی و مادی می‌نگرند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری شعار محوری ۹ دی را یوم الله نهم دی،مظهر،بصیرت،ولایتمداری و عبور از فتنه ها دانست و تبیین بصیرت و نقش آفرینی مردم در مهار فتنه های تاریخ انقلاب اسلامی،افشای توطئه دشمنان انقلاب اسلامی برای مهار محور مقاومت در قالب فتنه های خارجی عراق و لبنان  ایجاد هوشیاری وحدت و امادگی نیروهای انقلابی در خصوص مقابله با هرگونه فتنه انگیزی،روشنگری پیرامون فتنه معیشتی اقتصادی و تبیین تدابیر هوشمندانه امام خامنه ای(مدظله العالی)در مقاطع عبور از چالش ها و فتنه ها را از رهبردها و محورهای تبیینی یازدهمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی عنوان کرد.

حسین زاده با بیان اینکه از اول تا ۱۰ دی ماه بعنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است گفت:بیش از۶۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در سطح حوزه ها و پایگاههای ناحیه عشایری برگزار می شود که اجرای نشست های سیاسی بصیرتی و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا از برنامه های مهم بشمار می روند.

وی از برگزاری همایش بزرگ حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اصلاندوز خبر داد و گفت:این همایش همزمان با سراسر کشور ساعت ۹/۳۰ صبح روز دوشنبه نهم دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و عشایر ولایتمدار شهرستان اصلاندوز در سالن ورزشی حوزه بسیج خواهران برگزار می شود.

ارسال نظرات