خبرهای داغ:
سجاد بهمئی کارشناس علوم سیاسی و مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان : حماسه ۹ دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: ۹۲۰۲۳۳۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

انقلاب ها تنها با پشتوانه مردم متجلی می شوند.وقتی انقلاب اسلامی را بررسی میکنیم می بینیم که عوامل زیادی منجر به انقلاب گردید.
اما در بین این عوامل سه عامل اصلی هستند که انقلاب بر پایه این سه عامل بنا می گردد.این سه عامل را که مثلث انقلاب می نامیم عبارتند از ایدئولوژی ،رهبری و مردم.
انقلاب اسلامی تنها به واسطه این سه ظلع اصلی است که توانسته به پیروزی برسد.
در بین این سه عامل باتوجه به اینکه همه مهم و لازم و ملزوم یکدیگر در تجلی انقلاب می باشند، ولی نقش مردم و توده های مردم در اقشار مختلف مهمترین عامل در بروز و ظهور انقلاب بوده است.
توده های مردم در تمام حوادث انقلاب حضور داشتند و این حضوربه عنوان پشتوانه اصلی انقلاب بوده است.
هیچ انقلابی بدون حضور توده های مردم به سرانجام نخواهد رسید.همانطور که میبینیم مردم در مسیر انقلاب همیشه در کنار رهبری و انقلاب و آرمان های انقلاب حضور داشتند و هیچگونه روی گردانی از انقلاب در هیچ زمانی وجود نداشته است.
هر موقع حرمتها شکسته شد یا به آرمان ها توهین گردید این مردم بودند که به پشتوانه انقلاب و نظام به خیابانها آمدند و حماسه های بزرگ را آفریدند.
این مردم به واسطه ایدئولوژی اسلامی و آرمان های بزرگ انقلاب تاآخرین نفس پای انقلاب خود ایستاده اند
دلائل و شواهد نشان داده است که طی این ۴۰ سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد مردم در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای آن سر از پا نمی شناسند و بدین گونه در این ۴۰ سال پیروی از ولایت و رهبری را تکلیف اصلی خود می دانند.

حماسه ۹ دی به عنوان نقطه عطفی در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی توانسته است طرفداری مردم از نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه و رهبری را به عنوان یک دستاورد بزرگ ایجاد نماید.

عناصر و علل اصلی ایجاد حوادثی مانند فتنه ۸۸ که با هدف ایجاد فاصله میان مردم و ولایت بوده است به واسطه عدم بصیرت می باشد.
مردم عزیز کشورمان با داشتن بصیرت کامل می توانند چنین حوادث و عوامل آنان را شناسایی و را خود را از راه اشتباه آنان جدا نمایند.

مردم در حماسه ۹دی تجلی ولایت و عشق به نظام و رهبری را دوباره زنده کردند
تا به همه بدخواهان نظام ثابت کنند که مردم ولایت مدار و انقلابی و با بصیرت همیشه پای انقلاب بودند و خواهند بود.
شاید علت اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی در ظاهر انتخابات ۸۸و ادعای تقلب در انتخابات بوده است.
ولی در باطن هدف و مقصود چیز دیگری بود و آن هم استحاله و انجام انقلاب رنگی و از بین بردن آرمان ها و خصوصا ایدئولوژی اسلامی بوده است.
باوجود این نقشه ها ی دشمن، مردم با بصیرت با رهبری هوشیارانه و با صلابت و اقتدار امام خامنه (مد ظله العالی) بعد از هتک حرمت به عاشورا و عزاداران حسینی در تاریخ ۹ دی ۸۸ توانسته اند حماسه ای دیگر خلق نمایند و این فتنه بزرگ را بدای همیشه خاموش نمایند.
۹ دی ماه به عنوان نقطه عطف تا ریخ انقلاب برای همیشه در تاریخ انقلاب جاودان ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها