سپاه حضرت عباس(ع) در پی شهادت سرتیپ دوم خلبان "محمد رضا رحمانی" پیام تسیلت صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۸۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذينَ قُتِلُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ فَلَنْ يُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَيَهْديهِمْ وَ يُصْلِحُ بالَهُمْ وَ يُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

نقش بی بدیل نیروهای هوایی به ویژه خلبانان در عرصه هشت سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و نیروی هوایی ارتش و خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روزهای اول جنگ با اجرای عملیات های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند كه تا آخر جنگ نتوانستند عرض اندامی داشته باشند.

شهادت، خلعت گرانبهایی است که خداوند متعال بواسطه قرارگرفتن در مسیر نورانی حق به صاحبان اصلی آن راه، ارزانی می‌دارد.

شهید سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی عقاب تیزپرواز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران هنگام انجام ماموریت، در سینه سبلان آرام گرفت و روحش به سوی ملکوت اعلا پرواز نمود و قلب دوستدارانش را آکنده از غم و اندوه کرد.

مرد دیگری از ستارگان درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آخرین پرواز به قافله نورانی شهیدان پیوست و ما را در فراق دلاوری‌های خود داغدار کرد.

از درگاه خداوند بزرگ، علو درجات همه شهیدان نیروی هوایی و به ویژه آخرین شهید این قافله، سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی را خواستاریم.

بدینوسیله رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با نهایت اندوه از دست رفتن این شهید عزیز، پرواز آسمانی آن‌ را به ملت شریف و قدرشناس ایران، مردم دیار آذربایجان، خانواده‌ی معزز آن شهید، دوستان و هم‌رزمانش و جامعه ی ارتشیان انقلاب اسلامی خاصه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی و تیپ 40 متحرک هجومی ارتش استان اردبیل و نیروی هوایی الهی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

بسیجیان، پاسداران و رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

ارسال نظرات