نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۹ دی دشمنان را ناامید می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۹ دی نقشه‌ دشمنان را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۸۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان با اشاره به حضور به‌موقع مردم خطه میرزاکوچک در کور کردن چشم فتنه اظهار داشت: مردم با بصیرت استان گیلان یک روز زودتر از مردم کشور برای دفع فتنه به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای عظیم آفریدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان همواره برای مقابله با فتنه دشمنان و استکبار جهانی پیش‌قدم هستند گفت: گیلانی‌ها همواره با حضور پرشکوه و با بصیرت در میدان، مشت محکمی به دهان دشمنان زده‌اند و این بار نیز با حضور خود ولایتمداری و ایمانشان را به رخ استکبار خواهند کشید.

وی حضور باشکوه و پرشور مردم در نهم دی‌ماه و روز بصیرت را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: دشمنان با فتنه‌آفرینی و ایجاد آشوب در آبان‌ماه امسال در صدد ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم بودند که موفق نشدند و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 9 دی همه نقشه‌ها را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کشور ایران تنها در دوره اشکانیان و دوره کنونی که زیر سایه ولایت‌فقیه است توانست برای خود عزت و افتخار کسب کند عنوان کرد: ایران توانست مقابل تحریم‌های دشمنان بایستد و قدرتمندتر شود و در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند.

فلاحتی پیشرفت نظامی و توان دفاعی ایران را بسیار بالا ارزیابی کرد و با بیان اینکه کسی قدرت زورگویی به جمهوری اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: ایران کنونی به چنان قدرتی دست یافته است که دیگر کسی جرأت حمله به آن را ندارد و از گزند دشمنان مصون است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر ایستادگی مقابل زورگویان و دشمنان تصریح کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران هر جایی که ظلم اتفاق افتاد در مقابل ظالم می‌ایستد و سر خم نمی‌کند و مردم نیز در برابر تمام متجاوزان و ستمکاران مقاومت می‌کنند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: حضور آگاهانه، با بصیرت و پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی باعث ایجاد ناامیدی و ترس در دل دشمنان می‌شود و به‌نفع نظام و اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار