نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: افزایش حقوق برای قشرهای آسیب‌پذیر دردی را دوا نمی‌کند و برای رفع تبعیض ها باید تلاش مضاعف کرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۴۵۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مجمع نمایندگان مردم لرستان، محرومیت زدایی را از اولویت های استان برشمرد و گفت: مردم این استان به نظام و انقلاب علاقمند هستند اما مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد توان خانواده ها را به حداقل رسانده است.

 

وی افزود: باتوجه به ظرفیت موجود در استان و وجود جوانان متعهد و متخصص، مشکلات استان قابلیت برطرف شدن را دارند و می‌توانیم گام‌هایی را در جهت توسعه لرستان برداریم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: باید عناصر اصلی که باعث عقب افتادگی استان شده شناسایی و با نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری لرستان، مشکلات برطرف شود.

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف در لرستان گفت: اعضای این کارگروه ها مشکلات را بررسی و راه حل های موجود برای برون رفت از مشکلات و آسیب ها را شناسایی و موانع را برطرف خواهند کرد.

 

شاهرخی اضافه کرد: ارقام موجود در بودجه برای استان های محروم تحرکی را بوجود نمی آورد و مشکلات در لرستان با بودجه معمولی برطرف نمی‌شود بنابراین بازبینی اعداد و ارقام بودجه‌ و اصلاح آن به نفع مردم بوده و امید را به جامعه برمی‌گرداند.

 

وی افزود: افزایش حقوق برای قشرهای آسیب‌پذیر دردی را دوا نمی‌کند و برای رفع تبعیض ها باید تلاش مضاعف کرد.

 

وی بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات باید برگردیم به زنده کردن شعارهایی که پس از پیروزی انقلاب داشتیم چراکه در ابتدای انقلاب به میزان زمان حال فاصله وجود نداشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: نمایندگان صرف نظر از اینکه دور بعد حضور دارند یانه باید مشکلات را رسیدگی کنند، برخی ها سقف خانه ندارند و نمی‌طلبد که برای سفرهای خارج کشور برخی افراد ارقام بالایی اختصاص یابد.

 

شاهرخی گفت: خدمات نظام اسلامی به اقصی نقاط کشور رفته است و با بسیاری از تنگناهای اقتصادی شاهد آن هستیم که فعالیت ها انجام و پروژه‌ها افتتاح می‌شود.

 

وی گفت: اختلاف سلیقه یک امر طبیعی است و باید این رقابت را بپذیریم اما صحنه انتخابات را نباید به صحنه مسابقه بدل کرد که در نهایت به نزاع و درگیری تبدیل شود، نمایندگان انتخابات، عصاره فضایل ملت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: گاهی ناخواسته حرکتی می‌شود که باعث بروز مشکلات خواهد شد و تذکرات لازم داده شده و مطالب باید پشت درب های بسته عنوان شود.

 

شاهرخی اظهار داشت: منصوب ولی‌فقیه رقیب روحانیون، نمایندگان و دیگران نیست بلکه برای هم افزایی در استان حضور دارد و آماده‌ایم که مشکلات را برطرف کنیم و تلاش خواهیم کرد تا گره ها گشوده شود.

 

 وی همچنین با اشاره به وقوع سیل امسال در لرستان اظهار داشت: مسئولان باید مباحث پس از سیل را برای بازسازی و بهسازی ابنیه پیگیری نمایند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات