3 خودروی متخلف شهرداری تهران در کهریزک توقیف شد؛

رها سازی سگ های ولگرد از سوی عوامل شهرداری تهران در کهریزک

خبرگزاری بسیج: باهوشیاری عوامل شهرداری کهریزک و همکاری مردم، خودروهای حامل سگ های بلا صاحب شهر تهران که از سوی عوامل شهرداری تهران قصد رها سازی در شهر کهریزک داشتند شناسایی و به شهرداری کهریزک منتقل شدند.
کد خبر: ۹۲۰۲۴۸۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

در پی این اقدام شهرداری تهران ، بخشدار کهریزک با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهرکهریزک در راستای خدمت رسانی به مردم این شهر گفت:این شهرداری بصورت شبانه روزی با طرح جمع آوری ، درمان و عقیم سازی سگ های بلاصاحب، در تامین رفاه و بهداشت عمومی شهر تلاش می کند.

وی افزود: مردم نیز بارها از این اقدام شهرداری تشکر کرده اند اما اخیرا به دلایل ازدیاد این سگ ها در شهر و روستاهای کهریزک ، نارضایتی های فراوانی در میان مردم ایجاد شده بود که موضوع بصورت ویژه در دستور کار مدیران این شهر قرار گرفت.

همانطور که می دانید در طرح جامع جمع آوری حیوانات ناقل بیماری،بنا به پیش بینی های صورت گرفته از سوی ادارات و متولیان امر مقرر شد،پس از جمع آوری و درمان و عقیم سازی،در همان منطقه رها شوند.

رهاسازی سگ هایی که هنوز درمان نشده اند برای مردم خطرناک است و قطعا عوامل این اتفاق باید پاسخگوی افکار عمومی باشند که ماه هاست خدمات ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی کهریزک را زیر سوال برده  و برای مردم کهریزک مشکلاتی را ایجاد کرد ه اند .

بخشدار کهریزک همچنین افزود: بنا به مصوبه ای که ماه های قبل تصویب شده است شهرداری تهران موظف شده بود ظرف مدت یک ماه مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب  را از حریم کهریزک خارج کند که هنوز اقدامی دراین خصوص صورت نگرفته است . شهروندان و روستاییان کهریزک نیز همچون دیگر شهرهای این کشور دارای حقوق شهروندی هستند و روا نیست در کنار دیگر معضلات کلانشهر تهران که مهمان کهریزک هستند، سگ های بلا صاحب تهران نیز در این شهر و روستاهای کهریزک رهاسازی شوند . به نظر می رسد اگر طبق قانون شهرداری تهران برای هر منطقه مرکز نگهداری تعریف کند و سگ های بی صاحب هر منطقه در همان جا زنده گیری و درمان و پس از عقیم سازی در همانجا رها شوند .

گفتنی است هفته گذشته 4خودروی شهرداری تهران قصد رهاسازی سگ های بی خانمان را در کهریزک داشتند که با هوشیاری مردم و عوامل شهرداری شناسایی شدند .یکی از این خودروها متواری و سه خودروی دیگر ضبط شد

 .

ارسال نظرات