فرمانده سپاه زرند

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی 9 دی است

سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند :مردم نشان دادند که در ایران خط قرمز وجود دارد و به هیچ کس اجازه عبور از این خط قرمز را نمی‌دهند و برای حفظ این نظام و انقلاب از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نیستند
کد خبر: ۹۲۰۲۴۹۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
فرمانده سپاه زرند

یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ۹ دی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه حماسه، نهم دی ماه را روز عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: حماسه نهم دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت فقیه است.

وی حماسه نهم دی ماه را یک حرکت آگاهانه براساس آگاهی از دین مبین اسلام عنوان کرد و بر برنامه ریزی مطلوب در جهت بزرگداشت این حماسه بزرگ و تبیین اهداف آن توسط دستگاه‌های اجرائی و نهاد‌های انقلابی شهرستان تاکید کرد.

فرمانده سپاه زرند افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی ماه به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی، به دشمنان و افرادی که نیت سوء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی برای همیشه دادند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در طول چهل سال گذشته برای خدشه وارد کردن به کشور، افزود: معاندین، منافقین و دشمنان انقلاب و نظام و ایران اسلامی برای مناسبت‌های پیش رو برنامه‌ریزی دارند و تحرکاتی را از قبل انجام دادند لذا بصیرت و هوشیاری مردم چراغ راه عبور از دشمنی‌ها خواه بود. ملت ایران با حضور در حماسه ۹ دی بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

سرهنگ کردی تصریح کرد: مردم نشان دادند که در ایران خط قرمز وجود دارد و به هیچ کس اجازه عبور از این خط قرمز را نمی‌دهند و برای حفظ این نظام و انقلاب از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نیستند و تا پای جان از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی ایران مردم تصمیم گیرنده هستند گفت: مردم در نهم دی‌ماه نشان دادند که کشور دارای ثبات سیاسی است و از سوء استفاده فرصت طلبان جلوگیری می‌کنند. یوم‌الله نهم دی به مصداق آیه شریفه «الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَرُوا مِنْ دینِکُم‏» دشمنان را به یاسی تاریخی مبتلا ساخت.

فرمانده سپاه زرند یادآور شد: در این روز بزرگ ملت بصیر و لحظه‌شناس ایران ثابت کرد که با چراغ‌راه قرار‬ دادن تذکرات و توصیه‌های هوشیارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز فریب سران تبهکار و روسیاه فتنه و رسانه‌های دروغ‌پرداز استکباری را نخواهد خورد و با آفرینش حماسه بی‌بدیل نهم دی به‌درستی به آشوب‌طلبان و اغتشاش‌گرانی که با اسم رمز «تقلب»، انتخابات را بهانه کرده و اصل نظام را نشانه گرفته بودند، پاسخی کوبنده و قاطع داد و با اعلام وفاداری به ولایت‌فقیه و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست سنگین دیگری را به سران استکباری تحمیل کرد.

سرهنگ کردی ملت بزرگ و دشمن‌شناس ایران اسلامی پس از گذشت ۱۰ سال از حماسه سترگ یوم‌الله نهم دی، برخی تحرکات و تلاش‌ها مبنی بر تحریف و یا به فراموشی‌سپردن این روز بزرگ را دسیسه دشمنان نظام دانست وتاکید کرد:تطهیر سران فتنه و کوشش برای رفع حصر را عملی کاسب‌کارانه برای رسیدن به اهداف سیاسی، حزبی و گروهی برشمرده و هرگز اجازه نخواهد داد خیانت و هشت ماه آشوب و اغتشاش فتنه‏ گران در خیابان‌ها و تاخت‏‌وتاز بی‏‌محابا بر اعتقادات دینی و انقلابی مردم از یاد‌ها پاک شود و حماسه باشکوه ملت ایران در یوم‌الله نهم دی به مسلخ تحریف و فراموشی سپرده شود. حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

                                                                              خبرنگار:حسین بخشی
ارسال نظرات