خبرهای داغ:

بیانیه بسیج ورزشکاران استان گلستان به مناسبت سالروز یوم الله 9دی

کد خبر: ۹۲۰۲۵۹۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری ها، جوانمردی ها و استقامت مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی های مستکبرین عالم و خیانت های مزدوران داخلی آنان از حریم اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.

حماسه 9دی  در  سال 88 یکی از  باشکوه  ترین  صحنه های خروش دینی  و    بصیرت  عاشورایی مردم  آگاه و   زمان شناس ایران اسلامی در دفاع  از  ساحت  سیدالشهداء (ع)،  عزاداران حسینی ، نظام و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل مترقی ولایت فقیه بود که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

لذابا توجه به  رویکرد استکباری وحمایت‌ از آشوب و اغتشاش که از ده‌ها سال پیش تا امروز هم ادامه داشته ومقامات دولت جدید آمریکا از زمان روی کار آمدن ترامپ گرفته تا مقامات رژیم صهیونیستی و حکام مرتجع و قبیله‌ای سعودی به تکرار بر آن تأکید کرده و به صراحت اعلام کرده بودند به ایجاد ناامنی در داخل ایران فکر می‌کنند. این موضوع زمانی به طور ویژه در دستور کار دشمنان کشورمان قرار گرفت که جمهوری اسلامی ایران به منزله محور مقاومت منطقه‌ای توانست با کمک نیروهای مقاومت شاخ غول داعش را که ساخته و پرداخته آمریکا، صهیونیسم وآل‌سعودبود،بشکندکه پس از این شکست، آمریکا و رژیم صهیونیستی به مدد پول‌های سعودی به اجرای نقشه شوم خود سرعت دادند و با سوءاستفاده از موقعیت به وجود آمده، سوار موج اعتراض مردمی شدند تا آرزوی ناامن‌سازی داخلی در ایران وسایرکشور های مسلمان منطقه بویژه در ماههای اخیر  را محقق کنند. نشانه‌های موجود از اجیر شدن عوامل داخلی برای اغتشاش، نوع درگیری‌ها، استفاده از سلاح گرم و سرد و کشته‌سازی در چند نقطه از کشور حکایت از سناریوی پیچیده دشمنان ملت ایران علیه آرامش و امنیت کشورمان را داشته و این مخصوص کشور ما نیست؛ هر ملّتی به آمریکا اعتماد کرد، ضربه خورد؛ حتّی آن کسانی که دوست آمریکا بودند.

غافل  از اینکه مردم  ما بیدارند و  به فرموده  رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی «مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ این است که این مردم بیدارند، هشیارند»

لذا بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذاماجامعه بزرگ ورزشکاران بسیجی استان گلستان نیز درکنار عموم ملت ایران با بصيرت و درك انقلابي  حضوري مداوم  و گسترده داشته و با نگاه به سرچشمه معارف ولايت  و رهبري راه را همچون  گذشته  گم نخواهیم  کرد تا  كشتي نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقية‌الله الاعظم (عج) بسپاريم.

 

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه نینوا استان گلستان

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار