حجت الاسلام عباسی گفت :مردم مومن و انقلابی و فهیم ایران اسلامی باید با پیروی و تبعیت کامل از ولی فقیه زمینه خنثی شدن توطئه دشمنان را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۲۰۲۶۶۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

  به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ کارشناس امور مذهبی و دینی  در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه  سامان با بیان این‌که دشمن به دنبال کمرنگ کردن جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی و ملت ایران است، گفت: ولایت فقیه و تفکر انقلابی ملت ایران دو عامل شکست توطئه‌های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی است .

حجت الاسلام مصطفی عباسی گفت:یکی از مهمترین ابزار ایجاد آمادگی عمومی،برای ظهور امام مهدی علیه السلام پیروی از ولایت فقیه در پرتوی بصیرت همگانی درجوامع اسلامی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به این که ائمه اطهار علیهم السلام از هر فرصتی برای نشر معارف الهی بهره برده و تمام معارف را از فیلتر امامت می گذراندند، ما نیز به عنوان سربازان این مکتب باید پیرو راه آنها بوده و در همه مسائل به ولایت متوسل شده و مطیع امر ولی زمانمان باشیم و باید با پیروی و تبعیت کامل از ولی فقیه زمینه خنثی شدن توطئه دشمنان را فراهم نماییم.
کارشناس تصریح کرد: نداشتن بصیرت نسبت به رهبری و نداشتن ولایت باعث سقوط  انسان و جامعه اومی شود چرا که عدم بصیرت مصداق سخن بدون عمل است و انسان باید بداند ولایت فقیه ارتباط عالم با اهل بیت و خدا است و چنانچه انسان بصیرت دینی و الهی پیدا کرد همه وجودش خدا می شود.

حجت الاسلام عباسی در خاتمه عنوان کرد: نقش ولايت فقيه در تداوم انقلاب اسلامي، در هدايت، جهت‌دهي و ترسيم خط‌مشي‌هاي كلي و كلان كشور و جلوگيري و مقابله با انحرافات و توطئه‌ها به خوبی مشخص شده است و در حقيقت ولايت فقيه به مثابه نماد اسلاميت نظام و ضامن بقاء و مصونيت آن از خطرات و انحرافات احتمالي و بحرانهاي پيش رو است.

وی ادامه داد:بدون شك بدون اين ستون اصلي و ركن اساسي نظام جمهوري اسلامي ادامه حركت انقلاب اسلامي در مسير ترسيم شده امكان پذير نمي‌باشد از این روست که رهبري هوشمندانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري (مد ظله العالی) به خوبي ترسيم كننده نقش و جايگاه ولايت فقيه در تداوم انقلاب اسلامي و ادامه مسير پرخطر آن است كه بر كسي پوشيده نيست.

ارسال نظرات