خبرگزاری بسیج: جلسه طرح زمزمه محبت با حضور علما، بسیجیان، رئیس کلانتری 157 و مسئولان منطقه کیانشهر در مسجد جامع حضرت رقیه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۹۳۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

در این نشست، سرهنگ طلوعی فرمانده حوزه 327 حضرت سیدالشهدا(ع) و فرمانده بسیج اصناف تهران از راه اندازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی سردار سرلشکر شهید حسین همدانی خبر داد و افزود: رهبرمعظم انقلاب تاکید دارند که اگر می خواهید کاری خوب انجام شود، سه عنصر اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام را در کارهایتان لحاظ کنید.

وی افزود: حضرت علی (ع) نیز فرمودند: چشم باطن مهم تر از چشم ظاهر انسان است اگرکسی بصیرت وآگاهی نداشته باشد درگمراهی وضلالت بسر می برد. وی ادامه داد: بصیرت ملت ایران در ماجرای فتنه به گونه ای بود که دشمن را به خوبی شناخت و هشت ماه نا آرامی را کنار زد و خروش ملت جاودانه و در تاریخ ماندگار شد.

طلوعی گفت: با راه اندازی قرارگاه فرهنگی شهید همدانی برنامه های اجتماعی و فرهنگی را تقویت خواهیم کرد و این چند ماه باقی مانده تا پایان سال فعالیت های خوب و گسترده فرهنگی در سطح منطقه کیانشهر اجرا خواهیم کرد.   

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین یونس ستاری امام جماعت و موسس مسجد حضرت رقیه(س)، سرهنگ مغروری فرمانده ناحیه مالک اشتر سپاه تهران و حجت الاسلام والمسلمین عظیمی نماینده ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر برگزار شد.

ارسال نظرات