کارگاه توانمند سازی مربیان ، سرگروه ها تعلیم و تربیت صالحین توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی و معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۰۳۰۳۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

کارگاه تربیت و توانمند سازی مربیان ،سرگروه ها تعلیم و تربیت دوره تکمیلی در محل سالن جلسات اورژانس 115 با حضور حجت الاسلام مهدوی معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، حجت الاسلام شمسی فر مدیر حوزه علمیه صادقیه و استادیار بسیج جامعه پزشکی استان و سرهنگ ملک آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان و مربیان صالحین برگزار شد.

 معاون تعلیم و تربیت سپاه ضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در کارگاه آموزشی توانمند سازی حلقه های صالحین ضمن اشاره به خصوصیات سرگروه صالحین گفت:سرگروه فردی آگاه و دلسوز است که شناخت را به باور و باور را به رفتار تبدیل نماید، قدرت یک سرگروه به تبدیل است.
مهدوی با اشاره به اینکه مومن به چه کسی گفته می شود بیان داشت: کسی که اراده آخرت کند و سعی و تلاش و کوشش او معطوف به آخرت باشد مومن است.
مهدوی با اشاره به وابعاد تربیت عنوان کرد: 1- تربیت معرفتی یعنی اعتقادی، احکام و دین 2- تربیت بصیرتی یعنی بالا رفتن قدرت تشخیص، قدرت تصمیم و اقدام به موقع 3- تربیت مهارتی یعنی مهارت سبک زندگی توحیدی، مهارت کنترل خشم، اخلاق و صبر و....
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به ملاک مومن ازنگاه شهید مطهری تسلیم شدن است عنوان کرد: یعنی هر آنچه که کسب و جمع می کنید ضایع نکنید2- حفظ دستاوردها( هرآنچه را بدست می آورید از دست ندهید و باور به اینکه تمام عکس العمل ها ورفتارها تبدیل به دستاوردها شوند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: یکی از الزامات ارتباط با خداوند شناخت خود انسان است، انسان اگر خود را نشناسد نمی تواند با خدا ارتباط داشته باشد.

ارسال نظرات