مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: مردم ایران اسلامی در دفاع از انقلاب با حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کردند.
کد خبر: ۹۲۰۳۰۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش سرویس طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباس رجبی در گفتگو با خبرنگاربسیج با تاکید بر ولایت‌مداری مردم و مسوولان گفت: فتنه ۸۸ توطئه ای خطرناک و بزرگ برای براندازی نظام اسلامی بود که توسط عوامل داخلی نظام سلطه طراحی و پیاده سازی شده بود.

وی افزود: روز نهم دی ماه یادآور بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و اوج میثاق آنان با رهبری و ولایت فقیه بود که در این روز، همایش بزرگ دفاع از انقلاب و رهبری از سوی ملت آگاه و بصیر ایران خلق شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان فتنه و فتنه‌انگیزان را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: عدم شناخت، بی‌بصیرتی و تبعیت نکردن از ولایت فقیه از سوی برخی خواص، زمینه‌ساز شکل گیری فتنه سال ۸۸ شد.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به علت ماندگاری حماسه باشکوه 9دی ادامه داد:علت ماندگاری این حماسه این است که مردم خودشان این حماسه را خلق کردند و حماسه ای که به همت مردم خلق شود با تلاش همان مردم هم ماندگار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حماسه 9 دی هیچ کس مردم را برای حضور در میدانها دعوت نکرده بود بلکه خودشان برای دفاع از کشور و مردم سالاری دینی به صحنه آمدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان بصیرت مردم را عامل حضور آنها در حماسه ۹ دی ۸۸ دانست و تشریح کرد: مردم در ۹ دی با حضور گسترده و حماسی در خیابان‌ها، وافاداری خود را به اصل نظام ولایی و انقلاب اسلامی ابراز و هرگونه فتنه و فتنه‌گری را در کشور محو کردند.

ارسال نظرات