در بیانیه بسیج استادان کرمانشاه مطرح شد:
بسیج استادان دانشگاه‌های استان کرمانشاه ضمن گرامی‌داشت ۹ دی و افتخار به بصیرت و ولایت‌مداری امت، در بیانیه‌ای بر حفظ آرمان‌های گرانسنگ انقلاب اصرار ورزیده و با ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید عهد کرد.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
 به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه استادان بسیجی بدین شرح است:

 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

۹ دی در تاریخ ملت ایران بعنوان روزی ماندگار و الهام بخش،  بیانگر درخشش دانایی و تبلور بصیرت مردمی است که پایان فتنه را در کشور فریاد زدند. فتنه ای که در آن، دشمن با روی آوری به پروژه نفوذ و انقلاب های رنگی قصد داشت حلاوت مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ را در کام مردم تلخ و عظمت آن را مخدوش کند.  این عیار از جمهوریت که می توانست پشتوانه محکمی برای حضور قدرتمند سیاسی در صحنه های بین المللی باشد با دست های آشکار استکبار جهانی و ساده‌لوحی برخی از خواص بی بصیرت که دست‌های پلید دشمنان در پس این حوادث را نمی‌دیدند، در طول ۸ ماه آماج هجمه و جفا قرار گرفت. اما مردم در روز روشن دیدند که اعتراض به انتخابات بهانه ای شده که عوامل بیگانگان به نماد اعتقادی مردم توهین کنند و ماهیت خود را نمایان سازند. اینچنین شد که سفینه نجات، مدد رساند و نجاتبخش مردم و کشور شد و نه دی رقم خورد که در آن مردم با حساسیت  نشان دادن به توهین به مقدسات اسلامی در دریایی از هیات ها با هوشیاری و ولایتمداری، غبار فتنه را از رخساره کشور پاک کردند.

هرچند فتنه سال ۸۸ خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرد اما پیوند امام و امت در نهم دی آن سال، کشور را نجات داد و دشمن را به شدت مایوس نمود. ۹ دی تجربه گرانقیمت و الهام بخشی شد که مردم بتوانند هم پاسخ سریع تری به فتنه های بعدی بدهند و هم مجال بروز و ظهور فتنه گران و سوء استفاده از اعتراضات مردمی را به آنان ندهند.

امسال در حالی به استقبال این حماسه بزرگ می رویم که دشمن با ابزار مذاکره- تحریم اقتصاد مردم را هدف قرارداده است، و می‌کوشد آن را ابزاری برای ایجاد شبکه‌های نفوذ و فتنه نماید. لذا نسخه اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های بیشمار کشور می تواند دشمن را نا امید و امیال او را ناکام نماید.

 اعضای بسیج استادان دانشگاه‌ها و مراکز عالی و خانه نخبگان استان کرمانشاه  ضمن گرامی‌داشت ۹ دی، و افتخار به بصیرت و ولایتمداری امت بر آرمان های گرانسنگ انقلاب اصرار ورزیده با ولی فقیه زمان امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید عهد می نمائیم و در این روز به دریای خروشان مردمی خواهیم پیوست.

 

 

بسيج اساتيد دانشگاه‌ها و خانه نخبگان استان کرمانشاه

دیماه ۹۸

ارسال نظرات