بیانیه 9 دی:

ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که با مهارت شناخت و بصیرت خود را به جبهه باطل نشان داده است

یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانان بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۱۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد ،در این بیانیه آمده است:
 
حماسه بزرگ ۹ دی ماه به عنوان نماد پایداری بر ارزش‌ها و یکی از رخداد‌های بزرگ درس آموز در تاریخ انقلاب اسلامی و در مصاف با جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی غربی‌ها بود که نظام اسلامی را از چالشی سخت و توطئه ای خطرناک و پیچیده عبور داد و در متن خود بصیرت، هوشمندی، ولایت مداری و دشمن‌شناسی ملت ایران را در گذرگاه‌های حساس و سرنوشت ساز کشور تبلور و به سمت یک هدف والا سوق بخشید.

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت‌مدار متجلی شد. روزی که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان بریده و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که ترفند‌های فتنه‌گران در تقابل با پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری بی اثر است.

یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند. این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و جایگاه رفیع رهبر دینی و ولایت فقیه را به جهانیان و به ویژه توطئه‌گران غربی نشان داد.

ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بار‌ها با مهارت، شناخت و بصیرت خود را به جبهه باطل و استکبار گران نشان داده است. همچنان که رهبر و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) فرمودند: این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی امنیتی قابل دفع  شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.
 
مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک ۱۳۸۸ سربلند خارج شدند، اما باید بدانیم فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد و تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلام جلو می‌رود، دشمن برای آن توطئه چینی می‌کند و فتنه‌های بعدی متفاوت، پیچیده‌تر و به مراتب سخت‌تر خواهد بود. چرا که دشمن نیز با کسب تجربه از شکست‌های قبلی، با شیوه‌های متفاوت و بازیگران جدید و در لباس دیگر به میدان می‌آید. اگر از فتنه ها درس گرفته نشود و بازیگران، ابزار‌ها و شیوه‌های آنان برای آحاد جامعه شفاف نشود، درک فتنه‌های آینده دشمنان اسلام و ایران مشکل خواهد بود.
 
ما کارمندان و مدیران بسیج استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی و قدردانی از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی نظیر در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی، بار دیگر اعلام می‌داریم که به عهد خود با خود حضرت امام خمینی(ره) شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پایبند بوده و در تجمع باشکوه  این روز شرکت نموده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره ای در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد گردد.
ارسال نظرات