معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) ؛
معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به نقش مردم در همه امور گفت: در قضایایی مثل گرانی بنزین نباید مردم را نامحرم تصور کرد.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۴۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
سردار مرتضی صفاری معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، ظهر امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه ۹دی در گچساران گفت: همه واقف هستیم که با گذشت چهل سال از عمر انقلاب در فراز و نشیب‌هایی قرار گرفتیم، یک بحث استکبار جهانی است و یک بحث هم توطئه گران داخلی و نفوذی هایی که درون کشور حضور دارند.

وی افزود: منافقین از همان اوایل انقلاب به دنبال سهم خواهی بودند و مدعی شدند که در حاکمیت کشور باید دخیل باشند و سلطنت‌طلبان هم خواهان حکومت شاهنشاهی هستند و هنوز هم امید دارند و ملی مذهبی هم تفکر غربگرایی دارند و تفکر غربگرایی و غربزدگی همچنان ادامه دارد.

صفاری تصریح کرد: اسلام می‌گوید عدالت باید باشد و تفکر غربی یعنی اینکه یک عده ای در داخل مملکت دارایی ملت را به یغما ببرند، آنانی که دنبال حقوق های نجومی هستند همان نماد تفکر غربگرایی است.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دنبال تغییر در دورن انقلاب با استفاده از نفوذی ها هستند، هشت سال هم در اوایل انقلاب جنگ را بر کشورمان تحمیل کردند و حضرت امام راحل هم فرمودند که ما در این جنگ بود که دشمنان خود را شناختیم و پوزه دو قدرت بزرگ غرب و شرق را به خاک مالیدیم.

وی افزود: این ملت انقلابی می‌تواند روی پای خود بایستد، دشمن بعد از دوران جنگ تحمیلی تاکتیکش را عوض کرد و جنگ نرم و نیز جنگ نیمه سخت و امنیتی را به راه انداخت.

صفاری تصریح کرد: اینترنت، ماهواره و فضای مجازی را باز کردند و افکار ملت را نشانه رفته‌اند و اهداف شوم دشمنان را باید بدانیم که چیست؟ دشمن در فتنه ۸۸به این نتیجه رسید که بتواند نخبگان سیاسی را پیدا کند و فضای رسانه ای را در دست بگیرد که در ارکان نظام بتواند نفوذ کند.

صفاری تصریح کرد: آمریکایی ها در فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام بودند و خیلی تلاش کردند که احمدی نژاد در دور دوم‌ پیروز نشود و بعد موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کرند که چهار ماه قبل هم کلید خورده بود.

وی عنوان کرد: فتنه شروع شد و تمام قد همه کشورها به نوعی حمایت کردند در حالی که خیلی از خواص هم سکوت کرده بودند و دشمن به این نتیجه رسید که این انتخابات را باطل کند و قانون را زیر پا بگذارد.

وی افزود: دشمن برای قدم به قدم این فتنه برنامه ریزی کرده بود ۸ ماه کشور را دچار آشوب و ناآرامی کردند و خسارت‌ها بر انقلاب تحمیل کردند ؛ مساجد و قرآن ها آتش زدند و پرچم عزای اباعبدالله را پایین کشیدند که در نهایت ملت به صحنه آمدند و طومار فتنه و فتنه گران را در ۹دی پیچیدند.

صفاری تصریح کرد: دشمنان دائماً با شما می‌جنگند تا دینتان و باورهایتان را از شما بگیرند مردم به صورت خودجوش به صحنه آمدند و حماسه ای آفریدند که تحلیل گران غربی را به تعجب واداشته بود و این روز یک واقعه با عزت و بزرگ در تاریخ این مملکت است.

صفاری اظهار کرد: الان دشمنان با فشار اقتصادی به دنبال اجرای اهداف شومشان هستند و این نفوذی ها درون کشور نیز مدام‌ آب به آسیاب دشمن‌ می‌ریزند.

وی عنوان کرد: ترامپ گفته بود که با بوی نفت مست می‌شوم، الان در همین عراق روزانه سه و نیم میلیون بشکه نفت استخراج می شود آنهم با حاکمیت آمریکایی‌ها و نفت شمال سوریه دست آمریکایی هاست.

وی افزود: آمریکایی ها می خواهند کدخدای منطقه باشند و اما تکلیفی بر عهده ماست که در صحنه های انقلاب حضوری باشکوه داشته باشیم، چرا که دشمن از این هوشیاری، بیداری و در صحنه بودن هراس دارد.

صفاری تصریح کرد: حال دشمن زوم کرده است که مردم را به شیوه های مختلف مقابل نظام قرار دهد در همین بحث گرانی بنزین باید مردم آگاه می شدند و موارد باید به مردم گفته شود و نباید مردم را نامحرم فرض کرد.

وی اظهار کرد: حضور مردم یک حرکت الهی است و در چهل سال انقلاب گام اول برداشته شد و عزت و اقتدار یافتیم و اگر منابع ما به درستی مدیریت شود خیلی از مشکلات ملت هم مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در گام دوم انقلاب باید به دنبال تفکری باشیم که زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشد و تکلیف مان باید این باشد که تمام حواسمان به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد و باید در انتخابات بسیار آگاهانه حضور پیدا کنیم.
ارسال نظرات