رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت:ما باید تمام ظرفیت دانشی خود را حول مسائل انقلاب اسلامی بسیج کنیم و این مسائل چیزی جز مسائل مردم و این کشور نیست.
کد خبر: ۹۲۰۳۴۰۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دکتر نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در اجتماع دانشگاهیان استان سیستان و بلوچستان که به مناسبت گرامیداشت سالروز نه دی ماه در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد گفت: نهم دی ماه، تجلی پیوند وسیع امام امت در جامعه اسلامی است چیزی که شاید اندیشه لیبرال نتواند آن را درک کند.

وی افزود: رابطه متفاوت بین مردم و کسانی که زمام امور یک جامعه را با مشارکت خود مردم و به تعبیر خود مقام معظم رهبری در یک ساز و کار "مردم سالارانه" در دست دارند.

دکتر نیک روش بیان کرد: الگوی اسلامی درخصوص مشارکت دادن مردم، اعتقاد به الگو‌های هرمی ندارد چرا که امام در مرکز امت قرار می‌گیرد، امتی که پیرامون آن قرار دارد، هیچ حایل و فاصله‌ای با امام خود ندارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: اتفاقات تلخ و ناگوار یک ماه پیش حاصل سوتدبیری از جنس معیشتی و بنزین بود که علت آن مدیریت لیبرالی بود که منتج به از بین رفتن سرمایه دولتی، خصوصی و مردمی شد.

این مسئول تصریح کرد: دانشگاه نهاد علم است و جنس تجدید میثاق آن با امام باید متفاوت باشد.

نیک روش بیان کرد: یک رما باید تمام ظرفیت دانشی خود را حول مسائل انقلاب اسلامی بسیج کنیم و این مسائل چیزی جز مسائل مردم و این کشور نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید امروز از هم افزایی بسیج اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها، هسته‌های مستحکم حول مسائل شناسایی شده و روش‌مند تشکیل گردد، ابرمسئله‌ها هم با قدرت مردم حل می‌شود.
ارسال نظرات