سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان برگزار کرد
نشست تخصصی آینده پژوهی کار و کسب با محوریت کارآفرینی با حضور بیش از ۴۰ نفر از کارشناسان و صاحبان کسب و کارهای بخش دولتی و خصوصی در سالن جلسات مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۵۵۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی آینده پژوهی کار و کسب با محوریت کارآفرینی با حضور بیش از ۴۰ نفر از کارشناسان و صاحبان کسب و کارهای بخش دولتی و خصوصی، اتاق بازرگانی استان، آموزش و پرورش، ورزشکاران و اقشار مختلف در سالن جلسات مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار گردید.

این نشست با همکاری برنامه تلویزیونی مسیر فردا برگزار و قسمت های مختلف آن جهت پخش در رسانه ملی و برنامه کارشناسی کار و کسب تصویربرداری گردید.

تاریخچه کارآفرینی کشور و استان، کسب و کارهای آینده، وضعیت فعلی و پایش کسب و کارهای فعال و نیمه فعال و بسیاری مطالب مرتبط دیگر مورد بحث و تجزیه تحلیل قرار گرفت.

در پایان مقرر گردید میهمانان و کارشناسان محترم در جلسه دوم این نشست که دو هفته دیگر برگزار خواهد شد ضمن پیاده سازی دستآوردهای جلسه اول، ابعاد دیگر کارآفرینی در استان را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات