سردار دامغانی با اشاره بر اینکه دشمن به دنبال بر هم زدن نظام است، گفت: هر نهادی که از جمهوریت و اسلامیت این نظام دفاع می‌کند مورد هجمه دشمن است
کد خبر: ۹۲۰۳۵۹۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، سردار حمید دامغانی در یادواره شهدای بسیج کارمندان که در سالن شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: ما معتقدیم شهدا یکی از سرمایه‌های هستی و یکی از دلایل قدرت و قوت جمهوری اسلامی هستند؛ اینکه ما در ورود به دهه پنجم انقلاب و در چهل سالگی و در اوج عظمت و اقتدار در منطقه به سر میبریم به لطف تلاش‌هایی است که شهدا داشتند
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: شهدا نقش بی بدیلی در قوت این انقلاب داشتند؛ در این چهل سال افرادی در داخل و خارج مرز‌ها بودند و هستند که نمی‌توانستند عظمت ما را تحمل کنند به همین دلیل نیز مدام در حال برنامه ریزی و طراحی فتنه‌های مختلف هستند؛ اما خوشبختانه با ولایتمداری و بصیرت ملت، از تمام فتنه‌ها عبور کردیم.
وی با اشاره بر فرمایشات و احادیث پیامبر (ص) افزود: پیامبر (ص) ۷ ویژگی برای شهدا نام برده اند که نشان دهنده‌ی ارزش و جایگاه والای شهدا است؛ شهدا زنده اند و نزد پروردگار روزی میخورند و ما معتقدیم که برکات این شهدای زنده به ما هم می‌رسد.
وی با بیان اینکه مردم استان سمنان در روز نهم دی ماه بار دیگر حماسه آفریدند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن بیشترین فشار‌های اقتصادی را به مردم تحمیل می‌کند و در پی ایجاد ناامیدی در جامعه هستند مردم ما به واسطه ولایتمداری حضوری پر رنگ و پرعظمت در روز نهم دی ماه داشتند.
وی با اشاره بر اینکه فتنه‌ها دو وجه دارند گفت: این فتنه‌ها دو وجه دارد؛ یک وجه کلی که معتقدیم این ازمایش‌ها همیشه بوده و خواهد بود چرا که موجب غربالگری می‌شود و یک وجه دیگر ناظر به این است که هرگاه منافقین شناسنانه دار خارج نشین با منافقین بی شناسنامه داخل نشین پیوند خوردند هزینه‌ای برای این مملکت و نظام ایجاد کردند.
وی افزود: دشمنان هربار بهانه‌ای برای ایجاد فتنه داشتند مثل سال ۷۸ به بهانه کوی دانشگاه و فتنه ۸۸ به بهانه تقلب و گاهی هم به بهانه اقتصادی ایجاد فتنه کردند.
دامغانی ادامه داد: امروز شکل دیگری از فتنه در حال برنامه ریزی است و آن هم ترویج شایعه در خصوص استعفای برخی از مسئولین است؛ دشمن در این شرایط در حال مدیریت افکار عمومی است و مردم را به این می‌رسانند که اگر کسی استعفا داد یعنی نگذاشتند کار کنند؛ اما به طور کلی هدف دشمنان بر هم زدن ساختار قانونی کشور و نظام است.
وی ادامه داد: هر نهادی و هر بخشی که از جمهوریت نظام از اسلامیت نظام دفاع می‌کنند مورد هجمه قرار گرفته است تا بتوانند در مرحله بعدی کل نظام را دچار مشکل کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها