مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره ۶۰۰ شهید جامعه ورزشی مازندران؛
مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره ۶۰۰ شهید جامعه ورزشی مازندران گفت:یک روزی تهاجم دشمن، تهاجم سیاسی و امنیتی بود  اما امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و تهدیدات اجتماعی برعلیه انقلاب و نظام اسلامی وارده عرصه شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۰۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

امروز دشمن با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی وارد عرصه شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت، یادواره ۶۰۰ شهید جامعه ورزشی استان مازندران با محوریت شهید شاخص ورزش استان «سردار سجودی» و شهدای ورزشکار تنکابن با سخنرانی سردار باران چشمه مشاور ورزش و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح و سرهنگ شریفی فرمانده سپاه تنکابن در سالن ورزشی امام رضا علیه السلام شهرستان تنکابن برگزار شد.

سردار مهر علی باران چشمه مشاور ورزشی و آموزشی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور و عضو هیئت رئیسه جهانی سیزم در این مراسم گفت:تمام شعار‌های انقلاب برگرفته از قیام عاشورا بود و امروز هم همینطور است لذا ۸ سال دفاع مقدس ما با پیروی از قیام عاشورا شکل گرفت.

باران چشمه با بیان اینکه کجای دنیا امتی این چنینی  سراغ دارید که در همه عرصه‌ها و در همه صحنه هامطیع امر ولایت فقیه هستند، افزود:یکی از مهمترین ارکانی که باعث حفظ انقلاب تا امروز شده حضور در صحنه ملت ایران بود.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه داعش، منافقین وسلطنت طلب‌ها خواستند به انقلاب ضربه بزنند، اما نتوانستند، اضافه کرد: یک روزی تهاجم دشمن، تهاجم سیاسی و امنیتی بود  اما امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و تهدیدات اجتماعی برعلیه انقلاب و نظام اسلامی وارده عرصه شد.

به گزارش بسیج، در حاشیه این مراسم علاوه براجرای برنامه توسط هنرمندان شهرستان و تجلیل از قهرمانان برتر بسیجی شهرستان، ورزشکار بسیجی مهدی عاشوری رکورددار گینس (مرد یخی) به یاد شهدای غواص به اجرای برنامه پرداخت.
 
امروز دشمن با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی وارد عرصه شده است
 
امروز دشمن با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی وارد عرصه شده است


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها