هژبری درجمع بسیجیان ادارات شهرستان:

فتنه ۸۸ شورش اشرافیت بر علیه جمهوریت

سرهنگ هژبری از آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس در جمع بسیجیان شهرستان تفت گفت: تفاوت فتنه‌های بعد از پیامبر (ص) با فتنه ۸۸ این بود که در آن زمان انحراف خواص باعث انحراف امت شد، ولی در فتنه ۸۸ با وجود انحراف خواص نه تنها مردم منحرف نشدند بلکه در روز ۹ دی حماسه آفریدند.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۸۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت؛  در جلسه‌ای که امروز صبح، دهم دیماه در محل اداره مخابرات شهرستان برگزار شد سرهنگ هژبری از سخنرانان سیاسی استان ضمن بررسی فتنه‌هایی که در طول تاریخ اسلام اتفاق افتاده به بیان فتنه‌های چهل ساله انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: فتنه ۸۸ کودتای نرم وفتنه‌ای سیاسی انتخاباتی بود که با رنگ سبز اهل بیت (ع) به مدت ۸ ماه طول کشید و خطرش از ۸ سال جنگ تحمیلی بیشتربود که خوشبختانه با تدابیر حکیمانه رهبری و حضور هوشمندانه و به موقع مردم خنثی شد.
سرهنگ هژبری افزود: نهم دیماه از ویژگی‌هایی برخوردار بود که از جمله آن‌ها ۵ ویژگی نمود بیشتری داشت:۱-حماسه بیعت با ولایت ۲-حماسه حضور مردم ۳-حماسه بصیرت مردم ۴-حماسه مقاومت یک ملت ۵- حماسه عشق به ابا عبدا... الحسین (ع) و غیرت دینی مردم
وی با بیان این مطالب افزود:تاریخ تکرار می‌شود، ولی برنده واقعی کسانی هستند که در امتحانات سخت صبور باشند و برخدا توکل کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار