مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
سردار سلیمانی گفت: امام خامنه ای در طول سال های اخیر در خصوص تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند و بسیج تلاش کرده است که در این راستا فعالیت کند.
کد خبر: ۹۲۰۴۰۷۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود، اظهار داشت: بسیج در طول 4 دهه گذشته تلاش داشته است که در تمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، ورزشی و... بدرخشید و فقط ابعاد آن را نمی توان در بعد نظامی دانست، چرا که در دوارن هشت سال دفاع مقدس که رژیم بعث عراق در تلاش برای تجاوز به خاک کشورمان بود، ماموریت بسیج حراست از مرزهای کشور و فعالیت گسترده در ابعاد نظامی بود اما اکنون جنگ دشمن در شکل های مختلفی به وجود آمده است و بسیج در این زمینه به طور اختصاصی فعالیت می کند.
وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته، دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کرده اند که در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی باعث کم رنگ شدن ارزش های دینی و اسلامی و همچنین در تقابل قرار دادن مردم با انقلاب اسلامی باشند و این در حالی است که مردم نقش اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشته اند و هویت انقلاب اسلامی جدا از مردم نیست.
سردار سلیمانی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی، وظیفه بسیج کمک کردن به بهبود شرایط اقتصادی است و همانطور که امام خامنه ای در طول سال های اخیر در خصوص تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند، بسیج تلاش کرده است که در این راستا فعالیت کند.
مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: در شرایط تهاجم فرهنگی، دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی همچون حجاب در جامعه است تا این گونه فرهنگ غربی را در سطح کشور ترویج دهد و از طرفی دیگر، فراموش شدن فرهنگ ایثار وشهادت، بی توجهی به فرهنگ شهدا و... جزو برنامه های دشمن در تهاجم فرهنگی است که بسیج در این راستا وظیفه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را برعهده دارد و هرگز اجازه نمی دهد که دشمن به خواسته اهای خود دست یابد.
وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از عملیات های بزرگ فرهنگی کشور محسوب می شود، ادامه داد: راهیان نور یکی از اقدامات موثر و فرهنگی بسیج در راستای حفظ ارزش های دینی، انقلابی و دفاع مقدس است و اگر می بینیم که این عملیات بزرگ فرهنگی توسط رسانه های دشمن مورد انتقاد شدید قرار می گیرد، به دلیل اثرگذاری چنین حرکت های فرهنگی است که باعث انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های امروزی می شود.

ارسال نظرات