کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
این کارشناس مسائل دینی گفت: در حال حاضر اخبار دروغ و شایعات زیادی در شبکه های اجتماعی رواج دارد که مسئولان فرهنگی و فضای مجازی کشور باید در این خصوص مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۲۰۴۱۲۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

حجت الاسلام رضا بهتاج کارشناس مسائل دینی و مذهبی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه باید فضای مجازی به بهترین نحو ممکن توسط جوانان انقلابی مدیریت شود، اظهار داشت: در حال حاضر دشمن با حضور فعال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تلاش می کنند که باعث دین زدگی و کم رنگ کردن اعتقادات دینی ومذهبی جوانان امروزی شود و حضور فعال انقلابیون در این فضاها می تواند سدمحکمی در برابر این توطئه دشمنان باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اخبار دروغ و شایعات زیادی در شبکه های اجتماعی رواج دارد که مسئولان فرهنگی و فضای مجازی کشور باید در این خصوص مدیریت کنند تا دشمن نتواند به راحتی با انتشار اخباری کذب، آرامش روانی مردم را برهم بزند.

حجت الاسلام بهتاج در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب اسلامی است، افزود: روحیات جوانان ما امروز نسبت به دوران دفاع مقدس نه تنها ضعیف تر نشده بلکه پر رنگ تر و برجسته تر است و شهدای مدافع حرم، مهمترین دلیل برای اثبات این سخن است، شهدایی همچون محسن حججی و شهید محمد بلباسی از جمله شهدای بسیجی بعد از دوران دفاع مقدس بودند که با الگوگیری از ارزش های دفاع مقدس، به سوریه رفتند تا از حرم حضرت زینب(س) در مقابل جبهه کفر دفاع نمایند و در نهایت با فداکردن جانشان، اثبات نمودند که جوانان امروزی هم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، شهامت زیادی دارند.

وی افزود: امام خامنه ای فرموده اند که وقایع دوران دفاع مقدس باید توسط افرادی که در آن دوران بودند برای مردم بازگو شود؛ لذا مدیریت و خلاقیت باعث می شود جوانان ما راه آن جوانان را در دوران دفاع مقدس ادامه دهند. انقلاب اسلامی توانست یک جریان انقلابی و اسلامی را در سطح منطقه و فراتر از آن، بگستراند و به موازات آن، با قوت گرفتن نیروهای مسلح ایران بعد از پایان دوران دفاع مقدس، اکنون می بینیم که ایران به مستکبران اجازه نمی دهد که در سطح منطقه هم به راحتی اعمال نفوذ کنند و برای امنیت ایران، خطرآفرینی نمایند و این یعنی اینکه همچنان روحیات دوران دفاع مقدس در میان جوانان امروزی دیده می شود.

ارسال نظرات