خبرگزاری بسیج: مشاور عالی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران،با بیان اینکه آمریکا از هر ابزاری برای کاهش نفوذ ایران در منطقه استفاده می کند گفت: اغتشاشات اخیر هم نقشه ای شکست خورده از سوی آمریکا برای ایران،عراق و‌ لبنان بود .
کد خبر: ۹۲۰۴۲۴۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، سردار علی بلالی،مشاور عالی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسدارن در اولین جشنواره کشوری شهدا ،که درشهر پرند تهران برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س ) ایشان را نماد مقاومت و پایداری و معرفی قیام کربلا به نسل های بعدی در جهان برشمرد و‌تصریح کرد:یقینا حضرت زینب با فداکاری و‌ایثار، عبودیت و‌بندگی خدا را به ما آموخت و باعث شد تا قیام کربلا در تاریخ برای نسلهای آینده ثبت شود.

وی در ادامه ،به اقدامات خصمانه آمریکا در قبال ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و بیان داشت:با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی پی می بریم، شیطان بزرگ برای نابودی و توقف انقلاب انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی را بکار برد.

سردار بلالی ، با اشاره به حادثه تاریخی شکست آمریکا در طبس، گفت: آمریکا در ادامه ناکامیهای سیاسی و اقتصادی،به بهانه آزادی گروگانهای خود در سال۵۹ دست به اقدام نظامی با عنوان عملیات پنجه عقاب علیه ایران زد و وقوع حادثه طبس یک امداد الهی بود که در آن نیروهای آمریکایی گرفتار طوفان شن شده و ‌ضمن هلاکت جمعی از زبده ترین نظامیان و فرماندهان آمریکایی، مفتضحانه مجبوربه فرار از خاک ایران شدند.

 مشاور عالی نیروی هوا فضای سپاه،با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری،مبنی بر ارتقای توان موشکی کشور تصریح کرد: با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا، نیروی هوا فضای جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش و‌نیروهای بومی توانست ، موشکهایی را بسازد که با آن به صورت دقیق و نقطه ای، دشمنان خود را در آن سوی مرزها وادار به تعظیم در برابر اقتدار ایران کنند.

وی ادامه داد:وقتی داعش،منافقین و گروهک های تجزیه طلب به دنبال خرابکاری و‌اقدامات تروریستی در مجلس،حرم مطهر امام و‌ مرزهای کشور بودند، پاسخ دندان شکن به آنها توسط موشکهایی بود که رهبری دستور ارتقای آن را داده بودند، به گونه ای که موشکهای ما در هزاران کیلومتر داخل  اتاقی فرود آمد ،که منافقین در آن جلسه تشکیل داده بودند.

سردار بلالی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی، سپر تجزیه کشور بودند گفت:از دویست سال گذشته در هر حمله ای به ایران،بخشی از کشور تجزیه می شد، اما این پدیده شوم تجزیه با ظهور انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس پایان یافت.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه،اغتشاشات اخیر کشور را یک‌پروژه شکست خورده آمریکایی، برای مقابله با ایران و کاهش نفوذ آن در منطقه عنوان وتأکید کرد:آمریکا در جهت توقف ثمره انقلاب اسلامی به منطقه،از هر ابزاری استفاده کرد و‌آخرین گامی که برای مقابله با جمهوری اسلامی برداشت، نقشه احمقانه هماهنگ شده و اجیر کردن چند نفر ارازل و ‌اوباش در کشورهای عراق،لبنان و ایران بود.

وی ادامه داد،فتنه اخیر با هوشیاری مردم خنثی شد و همیشه در بحرانهای کشور،تبعیت مردم از ولایت و ‌رهبری بر هر فتنه ای فائق آمده است.

سردار بلالی در خاتمه ، گام اول انقلاب را تکثیر بسیج به منطقه و‌ گام دوم را نتیجه دادن این مهم عنوان کرد و گفت: سختی های انقلاب در گام اول که تکثیر بسیج مردمی به لبنان،عراق،سوریه و‌یمن بود رفع شد و‌اکنون در گام دوم انقلاب باید منتظر ثمره شیرین آن و ‌پایه گذاری تمدن نوین اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات