فرمانده سپاه شهرکرد:

آمریکا و صهیونیست منتظر انتقامی سخت باشند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: دولت تروریستی آمریکا و صهیونیست جنایتکار بدانند که ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی این اقدام پلید را هرگز از یاد نخواهند برد و باید منتظر انتقامی سخت باشند.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۹۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: دولت تروریستی آمریکا و صهیونیست جنایتکار بدانند که ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی این اقدام پلید را هرگز از یاد نخواهند برد و باید منتظر انتقامی سخت باشند است.

وی، با اشاره به وعده الهی که و پیروزی حق قطعی است، اظهار کرد: شهید سلیمانی فرماندهی بود که با حضور همیشگی خود در خط مقدم نبرد با استکبار و دست‌نشاندگان پلید آن، آیه‌های استقامت و جهاد را تفسیر می‌کرد و تجسم می‌بخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: این شهید سعید و سردار و مجاهد بزرگ در تامین کمربند امنیتی برای کشور اسلامی زحمات بسیاری متحمل شد و امروز ما همه در امنیت خود رهین مجاهدت‌ها و تدبیرات آن اعجوبه اخلاق و شجاعت و درایت هستیم.

جمشیدی در پایان تصریح کرد: به دشمنان ناپاک و نامحرم بشریت و جانیان نامدار روزگار می‌گوییم خوشحال نشوید سردار سلیمانی شهید شد, اگر او از بین ما رفت؛ اما خدای شهید سلیمانی هست و مدیریت دست اوست و انتقام خون مظلومان قطعی است.

ارسال نظرات