مراسم جشن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد
کد خبر: ۹۲۰۴۵۳۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و نکوداشت مقام پرستار به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علی‌ها برای پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
این جشن باشکوه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، امام جمعه شهر، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای شهر شاهرود، و با حضور پرستاران بیمارستانها، مراکز بهداشتی و هلال احمر شهرستان شاهرود و پرستاران و کارکنان و تعدادی از مسؤولین بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، در تالار همایش پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار گردید.
در این مراسم که توسط سازمان نظام پرستاری و با همکاری رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به صورت هماهنگ ترتیب داده شده بود از پرستاران نمونه سطح شهرستان تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم گروه موسیقی به اجرای زنده موسیقی و تعدادی از هنرمندان هم به اجرای نمایش پرداختند و در پایان مراسم از ۵۵ نفر از پرستاران شاهرود و ۲ نفر از پرستاران هلال احمر به عنوان پرستاران نمونه و ۱۶ نفر پرستار بازنشسته، سوپروایزر‌ها و سرپرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با اهداء گل، هدایای نقدی و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد؛ و خانم زهرا اسکندری به عنوان پرستار نمونه کشوری هیات مدیره‌های نظام پرستاری کشور معرفی شد.
همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و جمعی از مسؤولین دانشگاه و شهردار شاهرود با پرستاران در بخش‌های مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) دیدار کردند و با اهدای گل و شیرینی میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به ایشان تبریک گفتند.
در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود خطاب به پرستاران ضمن تبریک این روز با عظمت گفت: پیامبر خدا حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمودند: هر کس در برآوردن نیاز بیمارى بکوشد، خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد، از زیر بار گناه خویش بیرون مى‏‌رود، به‏ سان آن روز که از مادر زاده شده است و من مشابه چنین مقامی را در احادیث کمتر دیده ام و این نشان عظمت کار پرستاری است و برای شما آرزوی موفقیت در این امر خطیر و وظیفه ارزشمند را دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها