بیانیه سازمان ورزش بسیج در پی شهادت سردار قلبها

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
کد خبر: ۹۲۰۴۶۶۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

به گزارش سرویس بسیج ورزشی خبرگزاری بسیج، در پی شهادت جانگداز سردار سپهبد قاسم سلیمانی؛ سازمان ورزش بسیج بیانیه ذیل را صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهادت فرمانده رشید و خادم محرومین و مستضعفین جهان اسلام سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، آن بزرگ مردی که خواب را از چشمان دشمنان اسلام ربوده و نور امید را بر دلهای شکسته تابانده و زمزمه رشادتهای ایشان و هم رزمانش داستانهای کتاب و خلوت شبانه مادران برای تربیت فرزندانشان است..

 بی تردید این عمل تروریستی دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی فصل جدیدی از درماندگی و استیصال سردمداران و حامیان تروریست را در جهان و بیداری ملت مسلمانان و همبستگی بیشتر جهان اسلام را رقم خواهد زد.

بدینوسیله سازمان ورزش بسیج به نیابت از جامعه ورزشی ، پیشکسوتان ،قهرمانان و پهلوانان بسیج ، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه همرزم و مجاهد خستگی ناپذیر ابو مهدی المهندس جانشین فرماندهی حشد الشعبی و جمعی از همراهان ایشان در طی عملیات تروریستی آمریکای عربی، عبری  در بغداد به محضر حضرت ولیعصر (عج)  و مقام معظم رهبری و ملت غیور و بصیر ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر و برای آن عزیز علو درجات را آرزو مندیم .

آن مرد بزرگ اسلام با پیروی محض از ولی امر مسلمین ، هیمنه استکبار را فروریخته بود و نقش زیبایی از بصیرت و ولایت مداری را درجهان اسلام ترسیم نموده بود.

وَ ما نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلاَّ أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزیزِ الْحَمید (سوره مبارکه بروج/ 8) شهادت هنر مردان خدا و اجری بی بدیل برای آن مجاهد بزرگ و تحفه ای الهی برای ملت قهرمان پرور ایران و ملتهای آزاده و مقاوم در سراسر جهان است. هیچ اجری جز شهادت نمی توانست چنین شایسته، مجاهدتهای بی وقفه و خالصانه آن سردار عزیز را جبران کند . و هیچ لباسی جز جامه شهادت زیبنده پیکر مطهر آن دلداده قرآن و اهل بیت علیهم السلام نبود.

ضمن ابراز نفرت از این اقدام تروریستی ، هم صدا با دیگر اقشار جامعه با آرمانهای بلند امام راحل و این شهید والا مقام پیمان مجدد می بندیم و در سایه منویات مقام معظم رهبری راه آن شهید عزیز را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد . 

السلام علینا و علی عباده الله الصالحین.

سازمان  ورزش بسیچ

ارسال نظرات
آخرین اخبار