خبرهای داغ:
یادداشت بسیج جامعه زنان کشور در پی شهادت سپهبد سلیمانی:
خون این شهید بزرگوار که چهره ای بین المللی در مبارزه با تروریسم و ظلم داشت، برکتی بین المللی خواهد داشت و آن هم نابودی ابر پوشالی ترین قدرتی است که خود را ایالات متحده آمریکا می نامد و ما او را شیطان بزرگ می خوانیم.
کد خبر: ۹۲۰۴۷۶۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،ایران غمگین است. ایران عزادار است. ایران اسلامی داغدار سرباز عزیز و جان برکفی از فرزندان امام خمینی(ره) است. ایران در بهت شهادت مردی به سر می برد که مالک اشتر زمان در دروان زعامت سیدعلی خامنه ای بر گستره جهان تشیع بود.
قلب مردم ایران اسلامی در فقدان سردار سپهدی می سوزد که چون اویس قرنی دشت به دشت ، جبهه به جبهه، سرزمین به سرزمین به دنبال یار محبوب خود "شهادت" گشت. گشت و گشت تا آن را در سرزمینی نزدیک به نینوا آنجا که حسین بن علی(ع) و یارانش به شهادت رسیدند، جُست و به دست شقی ترین افراد زمان، شیطان بزرگ، آمریکای جنایت کار به وصال محبوب رسید و آنگونه پرنده شد که روح شهدای کربلا به آسمان ها عروج کرد.

چه تعبیری زیباتر از این سخن فرمانده کل قوا که گفت: «ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. » حاج قاسمی که سال ها در فقدان دوستان شهیدش اشک ریخت و ملتمس شهادت بود، کاظمی را فراموش نکرد و برای فرزندان شهدا فارغ از ملیت و زبان، پدری کرد و در ازای این پدری فقط دعا برای شهادت خواست! او بی تاب شهادت بود و حال ما بی تاب او... او خود را شهید کرد تا به شهادت رسید و ما هر آنچه کنیم دیگر به او نخواهیم رسید...
داغ بزرگ بردل نشسته از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، سخت تر از آن چیزی است که کلمات بتوانند آن را ادا کنند که او نه فقط در عمق دل های مردم ایران و نه محدود به جغرافیای کشورمان که در عمق قلب های بزرگ و آزاده، در دل های مستضعفین به بزرگی جغرافیای جبهه مقاومت جای دارد.

عشق به فرمانده شهید سپاه قدس را می توان در خیابان های لبنان، ویرانه های سوریه، جبهه های مقاومت عراق در نگاه های مردم مظلوم یمن، بحرین و عزه .. یافت از این روست که نه ملتی که ملت ها منتقم خون او و یاران شهیدش هستند و این یعنی همبستگی جهان مستضعفین و قدرت یافتن وارثان حقیقی زمین و نابودی مستکبرین ان شاء الله.
شهادت عاشورایی حاج قاسم و یارانش آن هم در آستانه ایام سوگواری "حضرت مادر" مصداق دوباره و دوباره «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است» که مردم ایران دیروز عاشورایی درکربلای سرزمین ایران به پا خاستند و هر آنچه غم بود از چشم ها فروریختندو هر انچه نفرت بود در فریادها بر سر دشمن زبون کوبیدند.دشمنی زبون و ترسویی که با سوء استفاده از تاریکی شبی که قطعا به سیاهی دل های شان نبود! از آسمان بر او همرزمانش تاختند تا ستاره ای درخشان نشسته بر زمین را آسمانی کنند! و خوشا به حال آسمان آن زمان که پهنه اش در سیطره روح شهدا و ملائکی بود که به استقبال سردار سپاه اسلام آمده بودند.
امروز، پیکر پاک او و همرزمانش متبرک به طواف حرم امامان شیعه می شود و فردا میهان امام رضا علیه السلام است، همان امام رئوفی که برات شهادتش را از او گرفت و چه غوغایی شود فردا و فرداهای نبود عزاداری برای حاج قاسم با حضور فرزندان معنوی اش ، فرزندان شهدا و خواهران معنوی اش، همسران شهدا که بار دیگر داغ های شان تازه و چشمان شان به اشک نشسته شد .. فردا روز دادخواهی ملتی از نیروهای مسلح و دولت و نظام است که ما انتقام خون شهیدانمان را می خواهیم! و این خود نوعی بی بدیل و عاشقانه از قدرشناسی ملت ایران از فرزندان رشیدش است.

اما تاریخ ثابت کرده است که خون شهید، نه تنها پایمال نمی شود که برکت های بی نظیری دارد. خون این شهید بزرگوار که چهره ای بین المللی در مبارزه با تروریسم و ظلم داشت، برکتی بین المللی خواهد داشت و آن هم نابودی ابر پوشالی ترین قدرتی است که خود را ایالات متحده آمریکا می نامد و ما او را شیطان بزرگ می خوانیم..تفاوت این شیطان با شیطان رجیم این است که اگر شیطان رجیم بر آدم سجده نکرد، روزی خواهد رسید که این شیطان بزرگ زمینی پوزه اش را برزمین بمالد و در برابر قدرت مسلمانان و مظلومان جهان برزمین مذلت افتد.
کاش نادانان بفهمند که حاج قاسم راه نبود که با رفتنش بسته شود ، حاج قاسم راهروی بود، سالکی بود ، مرشدی بود که در مسیر می رفت و مریدانش از او راه رسم می آموختند و اکنون هر کدام از آنها قاسم سلیمانی هستند که پرچم خون خواهی او را بردوش گرفته اند.
و بدا به حال کسانی که در این جنایت بزرگ دستشان به خون عزیزترین سربازان وطن آغشته است که حکم آنها همانی خواهد بود که حکم شیطان بزرگ است .. مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ال سعود و مرگ بر همه مستکبرین .. به حکم رهبر انقلاب اسلام امام خامنه ای « بسم الله الرحمن ا لرحیم »
اما این شهادت در بعد داخلی هم تکلیف مردم ایران را با خیلی از چیزها روشن کرد با FATF، با حذف کنندگان نام شهدا از معابر و کوچه ها، با سلبریتی های نادان- با همین شعار « مرگ بر آمریکا » و- مخالفان سردادن آن، همگی بدانند خط قرمز ما انتقام خون شهیدان مان است شعار مرگ بر آمریکاست، تانابودی آمریکا و ایادی آن .
کاش روزی برسد که با هم بخوانیم حاج قاسم نبودی ببینی قدس آزاد گشته است...

طنین یاس - میترا خسروبیک

ارسال نظرات