خبرهای داغ:
سازمان بسیج زنان شهادت حاج قاسم سلیمانی و جانشین حشد الشعبی ابوالمهدی را تسلیت گفت و خطاب به حاج قاسم نوشت: شهادت لباس برازنده ای بود که جز برتن کسی چون تو زیبنده نبود.
کد خبر: ۹۲۰۴۸۹۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،سازمان بسیج زنان با انتشار پیامی خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و جانشین حشد الشعبی ابوالمهدی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:  شهادت حاج قاسم سلیمانی و جانشین حشد الشعبی ابوالمهدی با دستور مستقیم ترامپ جنایتکار و توسط بالگردهای آمریکایی در عراق، به معنای آن است که راهبردها و راهکارهای آمریکای جنایتکار در منطقه جواب نداده است و مجبور به انجام این جنایت هولناک شده اند.

امروز اگر حاج قاسم و ابوالمهدی به آرزوی خود رسیده‌اند اما جبهه مقاومت را به سرمنزلی رسانده‌اند که بتواند نبرد را در این راه مقدس با نیروهای تازه نفس ادامه دهد.

امروز اگر خبر شهادت مالک اشتر سیدعلی رسید اما بدانیم که این جبهه هزاران مالک دارد و تیغ تدبیر سیدعلی هنوز هست. خون حاج قاسم مایه حیات اسلام خواهد بود کما اینکه خون حمزه سیدالشهدا اسلام را حیات بخشید. خون حاج قاسم و ابوالمهدی عزیز، قلوب ایرانیان و عراقی‌ها و میلیون‌ها عاشق اهل بیت و دلبسته به اسلام را در راه مقاومت محکم خواهد کرد. 

بدون شک جبهه مقاومت بعد از این با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب وارد عمل می‌شود. یقین بدانید آمریکایی‌ها دیگر به آخر خط رسیده‌اند و برای این اقدام ناشی از ترس و ذلت خود بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد. آمریکایی‌ها من بعد نه در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس که در هیچ کجای عالم دیگر امنیت نخواهند داشت.

و ان‌شاءالله ریختن خون این عزیزان، زمینه ظهور حجت بن الحسن را هرچه زودتر فراهم خواهد کرد.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز این شهادت را به محضر امام عصر (عج الله فرجه الشریف) ومقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آنان علو درجات را مسئلت می‌کند.

ارسال نظرات