بیانیه سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۹۶۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

به گزارش  سرویس مداحان کشوری خبرگزاری بسیج،   سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت  شهادت سردار رشید اسلام سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

 

با قلبی اندوهگین و دلی مالامال از درد، شهادت مالک اشتر زمان، سپهبد قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فدا و رهبر معظم انقلاب مدظلله العالی و عموم آزادگان جهان و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

شهادت منتهای آرزوی یاران و اصحاب حق، شیفتگان خدمت و بزرگ دلاورمردان تاریخ است .

سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در طول زندگی سعادتمندانه خود، نشان داد که می توان با عبور از سیم خاردارهای نفس و تاسی به امر ولی، به مقام قرب معبود رسید و با زیر پا نهادن لذایذ دنیایی، بر قله رفیع عزت و اقتدار ایستاد به نحوی که جهانیان در برابر عظمت وی سر تعظیم فرود آورند.

سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد العزه لله بود و به نسل امروز نشان داد که برای تسلط بر شیاطین دنیایی و سلطه گران جهانی باید از خود گذشت و بی چون و چرا خود را تحت ولایت و زعامت امام و ولی حق قرار داد .

جامعه ستایشگران مذهبی کشور اعلام می دارد که سپاه ایران مملو از قاسم سلیمانی‌ها است و جوانان مومن، رهرو و انقلابی گوش به فرمان ولی امر مسلمین برای به اهتزاز درآوردن پرچم اقتدار مقاومت با شوق بیشتر و ادامه راه شهیدان و انتقام خون شان از استکبار جهانی از پای نخواهند نشست.

 

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده   فی سبیلک

 

سازمان بسیج مداحان و مدیرآن هیآت مذهبی کشور

ارسال نظرات