امریکایی ها با شهادت سردار سلیمانی مرتکب اشتباه راهبردی شدند.
کد خبر: ۹۲۰۵۰۱۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: آمریکایی‌ها با شهادت سردار سلیمانی مرتکب اشتباه راهبردی شدند و باید در انتظار انتقامی سخت باشند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان شهید سلیمانی را محصول یک تفکر دانست و افزود: با شهادت این سردار رشید اسلام راه او با اقتدار ادامه دارد.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه اسلام برای رسیدن به مقصد متعالی خود در تاریخ هزینه‌های زیادی داده است گفت: خون شهید سلیمانی پیروزی را نزدیک می‌کند و صهیونیست‌ها صدای رزمندگان و یاران شهید سلیمانی را پشت مرزهایشان خواهند شنید.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: زمانیکه یزید با شهادت امام حسین (ع) احساس غرور می‌کرد نمی‌دانست خون ایشان روزی موجب سقوط بنی امیه می‌شود.
وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران قشر زحمتکش در حوزه سلامتند و باید برای رفع مشکلاتشان تلاش شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان به هفته ثبت احوال هم اشاره کرد و افزود: آمار، پایه تصمیمات مهم کشور است و مهم‌ترین این آمار در ثبت احوال موجود است.

ارسال نظرات