سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" مرد صلابت و اقتدار و فرمانده‌ شجاع لشکر ۴۱ ثارالله دفاع مقدس، دریایی از خاطره را در دل شهدا و رزمندگان استان هرمزگان به جای گذاشته است.
کد خبر: ۹۲۰۵۱۷۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرماندهی حاج قاسم در لشکر ۴۱ ثارالله دوران پرافتخاری برای شهدا و رزمندگان استان هرمزگان بوده است و این صمیمت و احساس برادری در کلام بسیاری از رزمندگان این استان موج می‌زند.

طلوع جمعه ۱۳ دی‌ماه ۹۸ وقتی همه خواب بودند و او بیدار، با شنیدن خبر شهادت مالک اشتر ایران، فرمانده محور مقاومت و علمدار جبهه اسلام یک ایران دردناک شد و مسلمانان و مستضعفان جهان اسلام برایش گریستند، آن‌ها که دل‌هایشان از مردانگی سردار مردمی و باصلابت فتح شده بود.

اما رزمندگان و سربازان او در دوران جبهه‌های دفاع مقدس غم‌انگیزتر شدند، آنهایی که سال‌های دفاع مقدس از او خاطره‌ها دارند؛ چراکه شهید زنده‌ای بود که لحظه لحظه عمرش را در کنار سربازان و مجاهدانش در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم گذشت و در این مبارزه سربازانش بیشتر از همه فرمانده خود را مردی پرمعنویت و خستگی‌ناپذیر دیده‌اند.

به محض شنیدن خبر شهادت سردار دل‌ها، رزمندگان دفاع مقدس اولین کسانی بودند که به یاد فرمانده‌ شهیدشان قلم برداشتند و از او و خاطرات و رشادت‌هایش نوشتند.

حاج قاسم دل‌ها، لطافت و اقتدار علوی را عملی کرد

ارسال نظرات