سوپروایزر آموزشی بیمارستان شهید محلاتی تبریز در گفتگو با «بسیج»:

اخلاق مهم ترین نکته در کنار حرفه پرستاری است

سوپروایزر آموزشی بیمارستان شهید محلاتی تبریز با اشاره به اهمیت شغل و حرقه پرستار، اخلاق را مهم ترین نکته در کنار حرفه پرستاری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۰۵۲۸۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

فرید فرامرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: پرستار باید به اهمیت نقش خود توجه داشته باشد تا ضمن مراقبت از بیمار، به اهمیت ارتقای سلامت جامعه نیز  توجه کند.

وی حضرت زینب(س) را بهترین الگو برای اخلاق مداری پرستاران خواند و اظهارداشت: عملکرد پرستار متعهد باید علاوه بر مولفه های علمی و تخصصی، مکتبی و اخلاقی هم باشد و این نکنه مهم ترین نکته در کنار حرفه پرستاری است.

فرامرزی که سابقه 25 سال پرستاری دارد، گفت: نکته بعدی که پرستاران باید به آن اهمیت دهند، درس گرفتن از تک تک بیماران است که می تواند در نحوه و سبک زندگی آن ها تاثیرگذار باشد چراکه پیام آن این است که انسان زندگی کوتاه مدت دارد و باید در آن تلاش کند رضای خدا را جلب کند.

وی حفظ شئون پرستاری را در جامعه ارتقا توانمندی پرستاران و توجه به بیماران دانست و گفت: اگر بتوانیم با بیماران متعهدانه و با علم و تخصص رفتار کنیم می توانیم از جامعه انتظار داشته باشیم به این حرفه ارزش و بها دهند.

بیمارستان شهید آیت الله محلاتی از بیمارستان های نیروی زمینی سپاه پاسداران در تبریز بوده که بارها به درجه یک عالی استان در بین بیمارستان های علوم پزشکی آذربایجان شرقی، بیماستان های نیروهای مسلح در منطقه شمالغرب و کشور دست یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار