خبرهای داغ:
مسئول بخش «سی سی یو» پامبر اعظم(ص) بیمارستان شهبد محلاتی در گفتگو با «بسیج»:

پرستاری هنری آمیخته به عشق است

مسئول بخش «سی سی یو» پامبر اعظم(ص) بیمارستان شهبد محلاتی پرستاری را هنری آمیخته به عشق دانست.
کد خبر: ۹۲۰۵۲۹۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

فاطمه فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: پرستاری هنری آمیخته به عشق است و هرچه خلاقیت در این عرصه بیشتر باشد به همان میزان پرستار در کارش موفق می شود.

وی ادب و احترام را از دیگر ویژگی های پرستاران برشمرد و اظهارداشت: بیمار درد و رنج دارد و همین مدارا می طلبد نکته ای حضرت زینب(س) به خوبی آن را برای ما درس دادند و اگر مدارا و صبر داشته باشیم می توانیم موفق باشیم هرچند گاهی در اثر تالمات روحی رفتار غیرمنظره ای بیمار و همراهش شاهد باشیم.

فتحی که سابقه 19 سال فعالیت را در کارنامه کاری خود دارد، به افتتاح بخش «سی سی یو» پامبر اعظم(ص) بیمارستان شهبد محلاتی اشاره و بیان کرد: این بخش 14تخته است که دو تخت آن به صورت ایزوله برای بیماران نیازمند بوده و 12 تخت آن به صورت باز آماده خدمات دهی است.

وی افزود: این بخش به صورت شبانه روزی با حضور پزشکان متخصصان و فوق تخصص خدمات خود را به بیماران ارائه می دهد که شبانه متخصص مقیم داشته و روزها هم که مانند دیگر بخش ها با حضور پزشکان خدمات خود را ارائه می دهد.

بیمارستان شهید آیت الله محلاتی از بیمارستان های نیروی زمینی سپاه پاسداران در تبریز بوده که بارها به درجه یک عالی استان در بین بیمارستان های علوم پزشکی آذربایجان شرقی، بیماستان های نیروهای مسلح در منطقه شمالغرب و کشور دست یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها