سید ساجد یعقوبی
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) خبر داد:
سردار مستعد گفت: به مناسبت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل در قالب اقشار مختلف مردم، دسته جات عزاداری و هیئات مذهبی در محل اجتماع حسینیان اردبیل از ساعت ۱ بعد از ظهر در میدان و خیابان عالی قاپو اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۷۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
اجتماع بزرگ مردم حسینی اردبیل در گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی برگزار می شود/سردار سلیمانی بر قلب ها حکومت می کرد
سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: به مناسبت شهادت سردار پرافختار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل در قالب اقشار مختلف مردم، دسته جات عزاداری و هیئات مذهبی در محل اجتماع حسینیان اردبیل از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در میدان و خیابان عالی قاپو اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: از زمانی که سپهبد شهید سلیمانی به دست شقی ترین آحاد بشریت به فیض شهادت نائل آمد، عواطف و احاسات مردم همراه با بصیرت اوج گرفت و این حضور مردمی در کشور عراق با حضور جوانان انقلابی تشییع و تجمعاتی برگزار شد.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: در استان اردبیل همچون سراسر ایران اسلامی نیز مراسمات تجمعات، عزاداری و مراسمات بزرگداشتی در پی شهادت سردار سلیمانی برگزار شد و مردم بصیرت و احساسات خود به صورت معناداری نشان دادند.
 
مستعد با بیان اینکه شهید سلیمانی پیش از شهادتش نیز بر قلبهای ملت ایران و ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان حکومت می کرد، ادامه داد: مردم ولایتمدار و حسینی اردبیل همچنان خواستار برگزاری مراسماتی برای بزرگداشت این شهید والامقام هستند تا ارادت قلبی خودشان را به این سردار ولایت، اسلام، ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی نشان دهند.
 
وی گفت: ملت ایران نشان دادند وقتی مردی، مَرد خدا است، مخلص بوده و در راه خدا و در مقابل دشمنان اسلام جهاد کرده است جایگاه بسیار بزرگی در بین مردم دارد.
 
سردار مستعد خاطر نشان کرد: ملت ایران به خوبی نشان دادند که پشتیبان اسلام، ولایت، انقلاب و رهبری هستند و با شهادت سردار سلیمانی سردار دلها میلیون ها سلیمانی پرچم آن شهید والامقام را به دست گرفتند تا پرچم این انقلاب اسلامی جهانی به دست صاحبش حضرت مهدی موعود (عج) برسانند.
ارسال نظرات