مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: شهید والامقام قاسم سلیمانی، جان و زندگی خود را با خداوند متعال معامله کرد.
کد خبر: ۹۲۰۵۴۸۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در همایش علما، مبلغین و طلاب استان زنجان که در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد، افزود: این شهید گرانقدر در مبارزه با دشمنان دین و قرآن و دفاع از ملت‌های مسلمان منطقه و ایران اسلامی، شب و روز نداشت.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی، سردار دل‌ها در حقیقت قهرمان فرماندهی جبهه مقاومت و آزاد کننده ملت‌های منطقه از دست مستکبران و تکفیری‌ها ازجمله داعش و جبهه النصره بود و در طول خدمت خود خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام داد.

حجت الاسلام بیگدلی، با بیان اینکه هدف از این همایش، بحث در خصوص بصیرت بود که مواجه با شهادت شهید سلیمانی شد و در واقع با شهادت ایشان همه داغدار شدند، تصریح کرد: سرداران دیگری در عرصه مقاومت حضور دارند که امید است جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی را پر کنند و به حتم چنین نیز خواهد شد.

وی افزود: هدف شهید سلیمانی این بود که راهبرد‌های مقام معظم رهبری را به تاکتیک‌های عملی تبدیل کند که در این مسیر نیز بسیار هوشمندانه و موفق عمل کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این شهید بزرگوار، شخصیتی بود که همه جهان اسلام در سوگ وی داغدار شدند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
ارسال نظرات