سردار شاکرمی بیان کرد: ترور سردار سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد و مطمئنا به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد و انتقام خون شهید سلیمانی ضربه ای راهبردی و استراتژیک به آمریکا است.
کد خبر: ۹۲۰۵۵۹۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، اعضای نظام پرستاری در اقدامی قابل تقدیر به دلیل همزمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ویژه برنامه جشن روز پرستار در ایلام را لغو و با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) دیدار و ابراز همدردی کردند.

 سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این دیدار با اشاره به نقش پرستاران گفت: حضرت زینب (س) بعنوان آموزگار ایثار و فداکاری، در سال های گوناگون حیات خود، از پنج امام بزرگوار، پرستاری کرده است. نام حضرت زینب(ع)، این پرستار جاودان همیشه تاریخ، همیشه بر تارک زمان می درخشد و همگان را به یاد صبر، مقاومت و ایثار می‌اندازد.

وی افزود: حفظ سلامت در جامعه با کار پرستاری گره خورده است، بطوریکه حتی اگر بهترین پزشک کار خود را با بیمار به بهترین وجه ممکن اما بدون کار پرستاری انجام دهد، باز هم ابتر و ناقص خواهد بود.

سردار شاکرمی بیان داشت: در واقع نقش پرستار به اندازه نقش یک پزشک ماهر است و این خود ارزش و مقام پرستار را دو چندان کرده است و پرستاری از جمله کارهای نیکی است که در فرهنگ دین مبین اسلامی توجه و تأکید فراوانی روی آن شده است. 

 سردار شاکرمی در ادامه با تقدیر از اقدام نظام پرستاری در استان در لغو برنامه روز پرستار به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود

وی  اظهار کرد: شهید سلیمانی چهره بین المللی و نوسان جبهه مقاومت است و حاج قاسم، فرماندهی شبه افسانه ای و شخصیتی بود که در عین صلابت و اقتدار بسیار متواضع بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد:  ترور سردار سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد و مطمئنا به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد و انتقام خون شهید سلیمانی ضربه ای راهبردی و استراتژیک به آمریکا است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را امروز در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ می‌بینیم. 

وی ادامه داد:  آمریکایی ها از سالیان دراز به دنبال ترور حاج قاسم بودند زیرا می دانستند این مرد بزرگ مانع بزرگی بر سر راه توطئه ها و نقشه هایشان است. اتحاد مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی منجر به خروج آمریکایی ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار