سید نورخدا هم امروز قد علم کرده تا میزبان سردار دلها باشد، امروز ما باید غمخوار باشیم برای خانواده کسی که عمری غمخوار خانواده شهدا بود.
کد خبر: ۹۲۰۵۷۵۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  کبری حافظی؛ گوش‌هایمان را تیز کرده‌ایم، آری هنوز هم از پشت بیسیم صدای شما می‌آید سردار، هنوز هم شما فرمانده مقاومت دلهایید، هنوز هم نام مقاومت که می‌آید پیش چشمانمان ناخودآگاه تصویری از شما حاضر می‌شود که دلها را راهی قتلگاه می‌کند.

مگر نه اینکه از هر شهیدی یک نشان برای خود خریدی و چه بسا که بهترین معامله‌ها را بین خود و خدایت کردی.

راستی زیارتتان قبول.

شنیده‌ایم طواف داده شده همه اماکن متبرک شده‌اید و حالا اشتیاقی از جنس بغض تمام وجودمان را گرفته تا شما را بار دیگر در آغوش دیارمان بگیریم. اینجا دلها همه طوفانی است. اینجا سید نورخدا هم امروز قد علم کرده انگار تا میزبان سردار دلها باشد و اما امروز ما باید غمخوار باشیم برای خانواده کسی که عمری غمخوار خانواده شهدا بود.

پس سلام بر بانوی مقاومت، بانویی که هر روز به دنبال هر ماموریت، شهادت سردارش را پیش چشمانش دید و دلش لرزید اما انگار دست زینب کبری بر سرش بود که فرمانده‌اش را مثل همیشه به دست بی‌بی زینب کبری سپرد و بدرقه میدان کرد.

سلام بانو، امروز سید نور خدا و همسرش قطره‌ای شده‌اند در برابر دریای عظمت شما و همسر قهرمانتان.

امروز ما خاک پای شما و تمام سلیمانی‌های زمان هستیم. امروز گریه‌هایمان رنگ و بوی همان روز‌هایی را دارد که پیش چشمانمان دیدیم سردار منزلمان پر گرفت و راهی آسمان شد، این روز‌ها باز عزادار شده‌ایم.

فرزندانم را که می‌بینم در دلم سلیمانی‌هایی از آنها می‌سازم و می‌بینم که آینده چقدر روشن است، این خون‌ها انگار به تعداد هر قطره‌ای هزار‌ها سلیمانی می‌سازد برای امروز و فرداهای روشنی که عکس‌های شهیدانمان را بر در و دیوار قدس شاهد باشیم.

امروز زبانم قاصر است و نمی‌دانم به چه کلامی باید با شما سخن بگویم. از خداوند متعال برای شما طلب صبر کرده و به شما یقین می‌دهم که اگر یک سلیمانی فدا شد، هزاران سلیمانی از سرتاسر جهان می روید و مایه افتخار یک ملت می‌شود.

این خون‌ها امتداد دارد و امتداد آن بدون شک چیزی جز نابودی آمریکای خبیث و جنایتکار را بدنبال ندارد. ما امروز پای وعده خدا می‌مانیم تا روزی که شاهد باشیم جاء الحق و زهق الباطل را و بدون شک آن روز نزدیک است که یکبار دیگر شاهد می‌شویم سربازی مردانمان را پا رکاب امام عصر ارواحنا له الفداه ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظرات