انتقام سخت،مطالبه مردم در تشییع میلیونی سردار شهید است

خروش میلیونی مردم قدرشناس طی این چند روز در تشییع سپهبد شهید سلیمانی ،نشان دهنده مطالبه عمومی مردم است تا انتقام خون به ناحق ریخته این شهیدان از جنایتکاران گرفته شود.
کد خبر: ۹۲۰۵۹۱۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش سررویس مداحان خبرگزاری بسیج از مازندران،کانون بسیج مداحان شهرستان رامسردر پی شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سليمانى و همرزمانش بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله القاصم الشوکه الجبارین 

بار دیگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خبیث ، چهره پلید و خوی ددمنشانه خود را با ترور چهره ای محبوب و مقتدر در جبهه مقاومت اسلامی ، مالک اشتر سپاه اسلام و سرباز ولایت ، خادم الرضا (ع) سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این جنایت به جهانیان نشان داد، به این خیال باطل که با به شهادت رساندن این عزیز خللی در اراده جبهه مقاومت بوجود آورد، غافل از آنکه با ریختن خود این شهید عزیز بر عزت اسلام و وحدت مسلمین و اراده جبهه مقاومت تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)در دفاع از ارزشها تا نابودی مستکبرین افزوده شد.

خروش میلیونی مردم قدرشناس طی این چند روز در تشییع این شهید بزرگوار ،نشان دهنده ارادت و قدرشناسی امت اسلام از زحمات ایشان و همرزمانشان است و به انتظار ایستاده اند تا انتقام خون به ناحق ریخته این عزیزان، با دستور حضرت آقا و به دستان توانمند سپاه اسلام از این جنایتکاران گرفته شود تا التیام قلوب امت اسلام باشد.

هر چند که این داغ برای ما سنگین است و التیام نمی پذیرد ، لکن باید اذعان داشت که حاج قاسم عاشق شهادت بود و در پی طلب شهادت و پیوستن به جمع یاران شهیدش آرام و قرارنداشت، تا اینکه به آرزویش رسید. در پایان شهادت این سرباز ولایت و همراهان عزیزشان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم این شهیدان و همه امت اسلام و ایران عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات شهدای گرانقدر را از خداوند متعال خواستاریم و اعتلای اسلام و مسلمین و نابودی جبهه استکبار،در راس آن آمریکا و اسرائیل را از خدای منان مسئلت داریم.

کانون بسیج مداحان شهرستان رامسر
کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان رامسر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار