کاروان عزاداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمعه در مهدیشهر به راه می افتد
کد خبر: ۹۲۰۶۱۷۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان و سپاه ناحیه شهرستان مهدیشهر از مردم برای حضور در مراسم کاروان عظیم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا س. و شهادت امیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با انتشار متنی به شرح ذیل دعوت کردند.
بسم رب الشهدا والصدیقین
امروز که امت اسلام در سوگی بزرگ به سر می‌برد، و امروز که مردم مسلمان نشان داده‌اند چگونه در برابر ظلم و استکبار یارای ایستادن دارند، نه تنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست، بلکه ایادی آن‌ها هم دانسته‌اند که ایران اسلامی سرزمین دلیران و غیور مردانی است که هر چقدر بر پیکر آن‌ها زخم بزنند، رویش‌ها و جوانه‌ها بیشتر سر بر می‌آوردند.
سرداران بزرگ اسلام شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و هم رزمان شهیدشان به دیگر شهدای تاریخ نبرد حق علیه باطل پیوستند، اما سرداران دیگری از خون مطهر این شهید به بار خواهند نشست تا پرچمدار جبهه مقاومت و ولایتمداری باشند.
در این راستامردم ولایتمدار شهرستان مهدی شهر بویژه بازاریان؛ هیات‌های مذهبی؛ علما و روحانیون؛ بسیجیان؛ خانواده معزز شهدا و ایثارگران؛ ورزشکاران؛ عشایر و خواهران روز جمعه ساعت ۱۵:۳۰ عصر حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید. بدینوسیله از آحاد مردم شهید پرور و انقلابی دعوت می‌شود در این مراسم پر فیض راس ساعت مقرر در محل میدان شهدا حضور بهم رسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها