فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر در راستای خدمت بی منت به مردم ۴۵۰ بیمار را بصورت رایگان درمان کرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۲۰۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

سرهنگ پاسدار حسین پودینه در گفت و گو باخبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بهداری سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه تلاش‌ها برای محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و توجه به بهداشت و سلامت مردم مناطق محروم و دورافتاده که توان مالی برای درمان خود را ندارند، اقدام به ویزیت رایگان و توزیع دارو در بین مردم روستای نوک‌آباد و روستاهای همجوار کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید زیادی بر محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم دارند و در همین زمینه نیروهای بسیج و سپاه ایرانشهر در طول سال و به مناسبت‌های مختلف تلاش می کنند به یاری مردم کمتر برخوردار بشتابند و یکی از این حوزه‌ها که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار بوده حوزه بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه ایرانشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ٩ گروه از پزشکان بسیجی به مناطق محروم ایرانشهر اعزام شده‌اند گفت: ١٠ پزشک، پیراپزشک و ماما در این طرح حضور داشتند.

سرهنگ پودینه بیان کرد: بسیج مصداق کامل ایثار، شهادت و عشق به خدا است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیرات و برکت‌های فراوانی بوده و در تمامی میادین خدمت و حفظ ارزش های نظام حضوری پررنگ و فعال داشته است.

ارسال نظرات