خبرهای داغ:
آیین شام غریبان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و مردم ولایتمدار در شهرستان بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۶۳۵۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدامین نوروزی، امشب (17 دی) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در آیین شام غریبان سردار شهید سلیمانی که با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور بجنورد در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه این شهید بزرگوار به آرزوی دیرینه خود رسید، گفت: در واقع شهادت، پاداش سال ها مجاهدت، ایثار و اخلاص بود که خداوند روزی این شهید بزرگ کرد.

 

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی اظهارداشت: امروز نه تنها ایران اسلامی، بلکه جهان اسلام و همه آزادی خواهان جهان داغدار و عزادار هستند.

 

وی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر هزاره سوم خواند و افزود: این شهید والامقام همیشه موجب ترس و وحشت دشمنان بود و امروز نیز با شهادت او خواب آرام از چشم دشمنان گرفته شده است.

 

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی باید بداند با ترور سردار سلیمانی چیزی عوض نمی شود و راه او ادامه خواهد داشت، زیرا این کشور سردار سلیمانی های زیادی دارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی امروز قتلگاه جوانان ما است، افزود: باید متخصصان این حوزه، پاسخ دشمن را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز به درستی بدهند.

 

گفتنی است، این مراسم با نوحه سرایی در وصف این شهید والامقام و همرزمان شهیدش ادامه یافت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها